در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        داروهای جدید دیابت وارد فهرست دارویی کشور شده است
        سالم‌خبر: رییس سازمان غذا و دارو، گفت: مصرف داروهای دیابت در کشور رشد داشته و در حال حاضر داروهای جدید دیابت در دسترس قرار گرفته است و وارد فهرست دارویی کشور شده است. سیدحیدر محمدی با بیان اینکه کشور ایران در زمینه داروهای دیابت با شیب تندی خود را به میانگین جهانی رسانده است، اظهار کرد: مصرف داروهای دیابت در کشور رشد داشته و در حال حاضر داروهای جدید دیابت در دسترس قرار گرفته است و وارد فهرست دارویی کشور شده است، همچنین یک سری از این داروها شامل پوشش بیمه‌ای می‌شود و این موضوع موجب شده است که مصرف داروهای دیابت در سال ۱۴۰۲ روندی افزایشی داشته باشد. دوشنبه، 21 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        با توزیع دستگاه MRI ؛ استیضاح یک وزیر لغو می‌شود
        سالم‌خبر: رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران، گفت: اگر مجلس بخواهد وزیر استیضاح کند، همان وزیر تعدادی دستگاه تجهیزات پزشکی گرانقیمت را بین بعضی از استیضاح کنندگان توزیع می‌کند و استیضاح لغو می‌شود. اینها در شان جمهوری اسلامی و نظام نیست اما اینها اتفاق افتاده است و وجود دارد.

        نامزدهای انتخاباتی از حداقل‌ها در حوزه بهداشت بی‌اطلاع‌اند!
        سالم‌خبر: جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه از ارزش افزوده کالاها و خدمات، درصدی برای بخش سلامت است، گفت: تقریبا هیچ سالی ارزش افزوده کالاها و خدمات  که درصدی از آن به بخش سلامت اختصاص دارد، داده نشده است، هیچ سالی و این دولت و آن دولت، نیز فرقی نمی‌کند. الان این نامزد‌ها باید به‌عنوان رئیس مجلس، به‌عنوان نمایندگان مجلس باید پاسخ دهند که در دفاع از این ارزش افزوده ۹ درصد که از کالا‌ها می‌گرفتید که حالا ۱۰ درصد شده است، بخش یارانه اش چه شد. سه درصد سهم سلامت از این ارزش افزوده کجا رفته است؟ چرا صداوسیما این را از این‌ها نخواست؟   نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در حالی دومین مناظره را برگزار کردند که بخش مهمی از این مناظره به حوزه بهداشت و درمان می پرداخت.

        به نام رهبری برای خود انحصار دارو ایجاد می‌کنند
        سالم‌خبر: بخش بزرگی از صنعت داروی کشور، دولتی است. مانند هلدینگ تیپیکو که متعلق به تامین اجتماعی است یا هلدینگ دارویی برکت به متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام است. طبیعی است بخش خصوصی تیز با تشکیل انجمن‌ها و سندیکاها به دنبال منافع خود باشد؛ آن‌ها البته ساختار مافیایی ندارند. همه این‌ها هم با سازمان غذا و دارو طرف هستند که یک سازمان دولتی است. بیایید به جای این کلمه که خیلی مناسب هم نیست، از لفظ «اصحاب تعارض منافع» استفاده کنیم.