در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        چینی‌‌ها برای درمان دندان‌‌هایشان به ایران می‌ آیند!
        سالم‌خبر: رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین گفت: محور توسعه گردشگری سلامت با کشور چین به طور ویژه مربوط به دندانپزشکی است و در این زمینه با مراکز داخل کشور مذاکره و تبلیغات در چین آغاز شده است، زیرا خدمات دندانپزشکی در ایران با قیمت پایین‌تر و کیفیت بالاتر نسبت به دیگر کشورهای منطقه انجام می‌شود. مجیدرضا حریری، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین از رشد تجارت ایران و چین در سال جاری خبر داد و گفت: تجارت نفتی و غیرنفتی ایران و چین در سه ماهه نخست سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰درصد رشد داشته است؛ تجارت غیرنفتی ایران و چین نیز در این مدت از سال ۲۰۲۴ میلادی نسبت به سال ۲۰۲۳، رشد حدود ۳۰ درصدی داشته است. دوشنبه، 21 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        سالم‌خبر: سقوط 200 پله‌ای رتبه دانشگاه‌های معتبر پزشکی کشور در آخرین رتبه‌بندی جهانی در حالیست که این روزها طیفی شناخته‌ شده به فعالان شبه علم و خرافات در ذیل طب سنتی این روزها با تشکیل ائتلاف طب ایرانی اسلامی برای ورود به مجلس و دستیابی به تصمیم‌سازی‌ها و قانون‌گذاری در بخش بهداشت و درمان خیز برداشته‌اند. چهره‌‎های شاخص این اتئلاف از منع‌شدگان به طبابت هستند که با دخالت در طب و علم پزشکی، برخی بیماران به ویژه مبتلایان به سرطان را از درمان، محروم و راهی دیار باقی کردند و بالاخره وزارت بهداشت را با چنین وقایعی به این نتیجه رساندند که باید این افراد از ارائه هرگونه خدمت محروم کنند.

        سالم‌خبر: مدیرعامل خانه بیماران پروانه‌ای EB در نامه‌ای به بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت و درمان نوشت: جای بسی تأسف و اندوه است که با وجود به گوش رسیدن صدای بیماران پروانه‌ای و آشکار شدن رنج این بیماران زیر بار تحریم‌‌های ظالمانه آمریکا، حتی سازمان ملل نیز از اهمیت موضوع با خبر شد، اما به‌رغم تمام پیگیری‌ها هنوز هیچ پاسخی از وزیر بهداشت به عنوان کسی که یکی از اصلی‌ترین جایگاه‌های نظام سلامت کشور را در اختیار دارد، دریافت نکرده‌ایم. سید حمیدرضا گلپایگانی در این نامه خطاب به وزیر بهداشت نوشت: «احتراماً، حسب پیگیری‌های مکرر قبلی و با گذشت قریب به ۷۰۰ روز از ارسال نخستین نامه به جنابعالی، آخرین نامه مؤسسه حمایت از بیماران پوستی خاص (خانه EB ) ‌جهت استحضار ارائه می‌شود.

        سالم خبر: مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اعلام کرد: شناسایی سگ‌های صاحب‌ دار و گله‌ای و تجویز داروی ضد انگل هر ۶ هفته یکبار توسط سازمان دامپزشکی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کیست هیداتید الزامی است. به گزارش سالم خبر از دفتر مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت، میزبان اصلی انگل «کیست هیداتید»، سگ و میزبان واسطه آن نشخوارکنندگان هستند که سبب آلودگی و ایجاد کیست هیداتید در کبد، ریه و سایر اعضاء می‌شوند. انسان هم به صورت تصادفی در اثر تماس با سگ، خاک و سبزیجات آلوده به تخم انگل به بیماری مبتلا می‌شود و عوارض بیماری به صورت کیست در اندام‌های مختلف بدن از جمله کبد و ریه تظاهر پیدا می‌کند. کیست هیداتید یک بیماری پیشرونده و مزمن است و پس از سال‌ها، تشخیص داده می‌شود.