در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        برای «محمدعلی بهمنی» دعا کنید
        سمانه نایینی می‌گوید: فعلا وضعیت محمدعلی بهمنی پایدار است اما ۴۸ ساعت آینده خیلی مهم است. دوشنبه، 21 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        بیماران بابت خرید دارو 80 همت از جیب خود پرداختند
        سالم‌خبر: نایب رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های پخش دارو و مکمل، گفت: بازار دارویی حدود ۱۷۰ همت به قیمت مصرف کننده در سال ۱۴۰۲ بود و حدود ۸۰ همت از این عدد از جیب بیمار پرداخت شده است. این رقم بسیار زیاد است و اصلا قرار نبوده بیمار اینطور پرداخت انجام دهد. وحید محلاتی، افزود: آقای پزشکیان قبل از مشخص شدن وضعیت هیئت وزیران و پیش از رأی اعتماد مجلس به وزرا این دستور را به چند بخش از جمله سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی دادند که به شرایط هشدارآمیز دارو رسیدگی کنند.

        طرح دارویار هنوز 52 میلیارد تومان طلبکار است
        سالم‌خبر: رئیس سازمان غذا و دارو درباره آخرین وضعیت تخصیص ارز دارو و تجهیزات پزشکی، گفت: حدوداً ۷۵ هزار میلیارد تومان برای دارویار مصوب شده است که از این عدد تا الان ۲۳ هزار میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده و حدود ۱۳۴۰۰ میلیارد تومان آن به داروخانه‌های سرپایی و بستری رسیده است.   سید حیدر محمدی درباره اجرای طرح اصلاح سیاست‌های ارزی دارو اظهار کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی و اختلاف آن با ارز آزاد باعث شده بود که بخشی از دارو‌های ما از زنجیره خارج شود، لذا طرح اصلاح سیاست‌های ارزی اجرا شد تا به جای این‌که ارز را به ابتدای زنجیره بدهیم، یارانه دارو به انتهای زنجیره اختصاص یابد. وی افزود: بر این اساس بانک مرکزی مابه‌التفاوت را در قالب یارانه پرداخت می‌کند تا پرداخت از جیب بیمار افزایش پیدا نکند.

        مردم این فرآورده های آرایشی را نخرند
        سالم‌خبر: سازمان غذا و دارو، محلول آرایش پاک کن با نام تجاری RACO، محصول ادوپرفیوم با نام تجاری Happy Day هپی دی، انواع فرآورده‌های مراقبت از پوست از جمله ژل کنترل کننده چربی صورت و شوینده صورت با نام تجاری NEUTROGENA را غیر مجاز معرفی کرد. بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، همچنین محصولات بالم مرطوب کننده و محافظ لب با نام تجاری BYPHASSE، سرم ضدآکنه با نام تجاری LINDA، سرم لیفت کننده پوست با نام تجاری BYPHASSE غیر مجاز می‌باشند. روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه سطح عرضه در تیررس نظارت‌های همیشگی سازمان غذا و دارو است، از مردم خواست برای حفظ سلامت جامعه در صورت مواجهه با محصولات نامبرده موضوع را به معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی اطلاع دهند.