در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        مستاجران حتما بخوانند/ سقف افزایش اجاره خانه اعلام شد
        در جلسه شورای مسکن استان میزان افزایش اجاره‌ مسکن در سال ۱۴۰۳ برای شهر تهران ۲۶ و برای شهرهای استان ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته تعیین شد. دوشنبه، 21 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        کمبود داروهای هموفیلی شدت گرفته است؛ سه بیمار از ابتدای سال جان خود را از دست داده‌اند
        سالم‌خبر: وضعیت دسترسی به داروهای بیماری هموفیلی روز به روز دچار افت می‌شود به طوری که از ابتدای سال تاکنون سه بیمار هموفیلی شامل دو جوان و یک کودک به دلیل کمبود دارو جان خود را دست داده‌اند. امین افشار، رییس هیات مدیره کانون هموفیلی ایران در گفت‌وگو با ایلنا ضمن گرامی داشت هفته حمایت از بیماران هموفیلی در خصوص آمار مبتلایان به این بیماری در کشور گفت: حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۴ هزار بیمار شناسایی شده هموفیلی در کشور داریم. بیشتر موارد ابتلا به این بیماری مردان هستند، اما زنانی با اختلال انعقادی نیز داریم با این تفاوت که زنان دچار اختلالات انعقادی به دلیل خونریزی ماهیانه، مشکلاتشان نسبت به مردان دو چندان است.

        بیمارستان بوعلی وبرخی ساختمان‌های بیمارستان امام خمینی تخلیه شود/ لزوم تشکیل پرونده قضایی مجزا برای ساختمان‌های ناایمن
        رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیمارستان بوعلی و تعدادی از ساختمان‌های بیمارستان امام خمینی(ره) از لحاظ ایمنی سازه بسیار فرسوده و ناایمن هستند و باید تخلیه شوند.

        ادارات تهران پنج‌شنبه تعطیل شد
        استانداری تهران اعلام کرد: درپی افزایش ناگهانی دما ادارات استان تهران ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه سوم مرداد تا پایان هفته تعطیل است.