در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        مستاجران حتما بخوانند/ سقف افزایش اجاره خانه اعلام شد
        در جلسه شورای مسکن استان میزان افزایش اجاره‌ مسکن در سال ۱۴۰۳ برای شهر تهران ۲۶ و برای شهرهای استان ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته تعیین شد. دوشنبه، 21 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        شاید بیش از ۵۰۰ قلم دارویی در کشور کمبود داریم
        سالم‌خبر: سخنگوی سازمان نظام پزشکی ایران، گفت: در حال حاضر در کشور شاید بیش از ۵۰۰ قلم دارویی در کشور کمبود داشته باشیم یا تعدادی از اقلام دارویی ما دچار فقدان یا نبود باشد. رضا لاری‌پور، سخنگوی سازمان نظام پزشکی ایران درباره چرایی کاهش استقبال دانشجویان پزشکی از رشته‌های تخصصی جراحی همچون جراحی کودکان و جراحی قلب و نگرانی از کمبود متخصص در این رشته‌ها در آینده گفت: در مورد بیماری‌های شایعی مثل بیماری‌های قلب و عروق یا بیماری فشار خون و دیابت و سرطان‌ها که مهم‌ترین عوامل مرگ و میر در کشور ما را تشکیل می‌دهند.

        مبتلایان به آلزایمر در ایران ۳ برابر می‌شوند
        سالم‌خبر: انجمن جهانی آلزایمر و انجمن آلزایمر ایران در اطلاعیه‌ای نوشت: در ایران، تخمین زده می شود در حال حاضر بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر با دمانس زندگی می کنند و تا سال ۲۰۵۰، این رقم سه برابر خواهد شد. انجمن جهانی آلزایمر و انجمن آلزایمر ایران به مناسبت شروع ماه جهانی آلزایمر در اطلاعیه‌ای نوشت: در ایران،تخمین زده می شود در حال حاضر بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر با دمانس زندگی می کنند و تا سال ۲۰۵۰، این رقم سه برابر خواهد شد. درجهان، ۷۵% افرادی که با دمانس زندگی می کنند، تشخیص نمی گیرند. شرم از ابراز بیماری و اطلاعات نادرست در مورد بیماری به معنی آن هست که خیلی ها به علائم دمانس توجه نخواهند کرد و به دنبال گرفتن تشخیص نخواهند بود.

        تحقیقات برای دستگیری عاملان 2 جنایت جنجالی ادامه دارد
        هفته گذشته 2جنایت هولناک در 2نقطه مختلف کشورمان رخ داد که افکار عمومی را تحت‌تأثیر قرار داد. نخست ماجرای قتل قهرمان سابق بوکس کشورمان در باغ ‌شخصی‌اش در رباط کریم بود و جنایت دوم، قتل نوازنده سنتور و استاد موسیقی دانشگاه تهران به همراه نامزدش در ویلایی در استان گیلان. این گزارش جزئیات تازه از این 2جنایت است که تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری عاملان آنها ادامه دارد.