در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        ثبت گواهی ولادت، الکترونیکی می‌شود
        رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: با همکاری سازمان ثبت احوال ثبت گواهی ولادت نوزادان به‌صورت الکترونیک جایگزین ثبت کاغذی می شود. سه‌شنبه، 22 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        مبتلایان به آلزایمر در ایران ۳ برابر می‌شوند
        سالم‌خبر: انجمن جهانی آلزایمر و انجمن آلزایمر ایران در اطلاعیه‌ای نوشت: در ایران، تخمین زده می شود در حال حاضر بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر با دمانس زندگی می کنند و تا سال ۲۰۵۰، این رقم سه برابر خواهد شد. انجمن جهانی آلزایمر و انجمن آلزایمر ایران به مناسبت شروع ماه جهانی آلزایمر در اطلاعیه‌ای نوشت: در ایران،تخمین زده می شود در حال حاضر بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر با دمانس زندگی می کنند و تا سال ۲۰۵۰، این رقم سه برابر خواهد شد. درجهان، ۷۵% افرادی که با دمانس زندگی می کنند، تشخیص نمی گیرند. شرم از ابراز بیماری و اطلاعات نادرست در مورد بیماری به معنی آن هست که خیلی ها به علائم دمانس توجه نخواهند کرد و به دنبال گرفتن تشخیص نخواهند بود.

        اسامی ۶ بیمارستان ناایمن تهران اعلام شد
        به گزارش کارآمد خبر، قدرت‌الله محمدی؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران و رئیس سازمان پیشگیری مدیریت بحران شهر تهران به بررسی وضعیت ایمنی بیمارستان‌ها در تهران و ضرورت بهبود سیستم‌های اعلام حریق در آن‌ها پرداخت و گفت: در تهران 6 بیمارستان  سینا، بوعلی، امام خمینی، شهدا، رسول اکرم و  فیاض‌بخش به دلیل قدمت بالایی که دارند، ناایمن هستند و نیاز به بازسازی دارند. در عین حال تاکید داریم  چون ایمن‌سازی زمان‌بر است تا زمانی‌که نوسازی کامل آن‌ها انجام نشده، اقدامات ایمنی مانند نصب سیستم‌های اعلام حریق و هشداردهنده را انجام دهند تا از بروز حوادث تاحدودی جلوگیری شود.

        عدم مدیریت دیابت همه بودجه حوزه سلامت را می‌بلعد
        سالم خبر: یک فوق تخصص غدد و متابولیسم با بیان اینکه داروهای نسل جدید به کاهش هزینه های درمان دیابت کمک می‌کند، گفت: اگر فکری به حال دیابت و درمان درست آن نشود تا چند سال آینده به ناچار مجبوریم همه بودجه‌های حوزه سلامت را در دیابت هزینه کنیم. به گزارش سالم خبر از انجمن دیابت ایران، علیرضا استقامتی در همایش اقتصاد سلامت افزود: بر اساس برآوردهایی که در سال ۲۰۲۱ انجام شده بیش از ۵۴۰ میلیون نفر در دنیا دچار دیابت هستند که پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد این آمار در سال ۲۰۴۵ به حدود ۸۰۰ میلیون نفر می‌رسد. وی اظهارداشت: در منطقه‌ ما، شیب دیابت فزاینده است و می‌طلبد که بیمه‌ها و دستگاه‌های متولی سلامت، فکری به حال این آمار فزاینده کنند.