در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        ثبت گواهی ولادت، الکترونیکی می‌شود
        رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: با همکاری سازمان ثبت احوال ثبت گواهی ولادت نوزادان به‌صورت الکترونیک جایگزین ثبت کاغذی می شود. سه‌شنبه، 22 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        70 ذرصد از افکار ذهن ما منفی است
        سالم‌خبر: یک متخصص جراحی مغز و اعصاب، ضمن اشاره به شگفتی‌های مغز زنان، گفت: روزانه بیش از ۵۰ هزار فکر به ذهن ما خطور می‌کند که ۷۰ درصد آنها افکار منفی است. علیرضا زالی، با حضور در برنامه تلویزیونی به مناسبت روز جهانی مغز اظهار کرد: دلیل نامگذاری این روز توسط انجمن بین المللی مغز این است که در دهه‌های آینده بیماری‌های مغز و اعصاب بخش مهمی از بار بیماری‌ها را به خود اختصاص خواهند داد. وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخش زیادی از بیماری‌های مغز و اعصاب قابلیت پیشگیری دارند انتخاب این روز به منظور معطوف کردن توجه مردم و مسئولان و سیاست‌گذاران کشورهای مختلف به سلامت مغز با نگاه پیشگیرانه است.

        سهم سلامت از تولید ناخالص ملی در کشور دچار پسرفت قابل‌ملاحظه‌ای است
        سالم‌خبر: رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران، گفت: افزایش سهم سلامت از تولید ناخالص داخلی به رغم پیشرفت ۹درصدی از سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۲، ظاهرا اکنون به ۵.۵ درصد رسیده است که پسرفتی قابل‌ملاحظه‌ای محسوب می‌شود. اکبر عبدالهی‌اصل در هفدهمین نشست کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران که به بررسی وضعیت کلی صنعت دارو اختصاص داشت با ارائه گزارشی درباره اقتصاد دارو، افزود: بر اساس گزارش بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول، درآمد سرانه ناخالص ایران نسبت به میانگین دنیا رو به افزایش است درحالی که مردم چنین احساسی ندارند. جمعیت سالمند کشور در حال افزایش است اما شاخص امید به زندگی در بدو تولد از سال ۲۰۱۹ روند نزولی یافته که دلیل آن مشخص نیست.

        دو و نیم میلیون مهاجر غیرقانونی در دولت سیزدهم اقامت گرفتند!
        «برای تابعیت ایرانی تنها به ۱۰۰ میلیون تومان نیاز است» و این هدیه آخر دولت سیزدهم به اتباع افغانی است. آمار غیررسمی از سکونت حدود ۱۰ میلیون افغانی خبر می‌دهد.