در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        پروفسور پروانه وثوق تا آخرین روز حیات، دستان کودکان مبتلا به سرطان را رها نکردند
        زنده‌یاد پروفسور پروانه وثوق مدرک دکترای عمومی خود را در سال ۱۳۴۲ از دانشکده علوم پزشکی تهران دریافت کردند و دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی‌ در زمینه‌ خون و سرطان‌شناسی را در دانشگاه‌های کمبریج، ماساچوست و ایلینوی گذراندند. ایشان پس از اتمام دوره تحصیلات تکمیلی پزشکی خود در دانشگاه واشنگتن به عنوان دستیار در بیمارستانی سه‌شنبه، 22 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        کمبود داروهای هموفیلی شدت گرفته است؛ سه بیمار از ابتدای سال جان خود را از دست داده‌اند
        سالم‌خبر: وضعیت دسترسی به داروهای بیماری هموفیلی روز به روز دچار افت می‌شود به طوری که از ابتدای سال تاکنون سه بیمار هموفیلی شامل دو جوان و یک کودک به دلیل کمبود دارو جان خود را دست داده‌اند. امین افشار، رییس هیات مدیره کانون هموفیلی ایران در گفت‌وگو با ایلنا ضمن گرامی داشت هفته حمایت از بیماران هموفیلی در خصوص آمار مبتلایان به این بیماری در کشور گفت: حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۴ هزار بیمار شناسایی شده هموفیلی در کشور داریم. بیشتر موارد ابتلا به این بیماری مردان هستند، اما زنانی با اختلال انعقادی نیز داریم با این تفاوت که زنان دچار اختلالات انعقادی به دلیل خونریزی ماهیانه، مشکلاتشان نسبت به مردان دو چندان است.

        سالم‌خبر: مدیرعامل انجمن اوتیسم گفت: آمار اوتیسم در ایران یک تولد به ازای هر ۱۵۰ تولد است و درمان و توانبخشی آن هزینه‌های زیادی به خانواده‌ها تحمیل می‌کند. سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن اوتیسم در نشست خبری «مسیر امید هم‌خواهی اوتیسم» که در محل انجمن اوتیسم برگزار شد، با اشاره به جلسه مدتی قبل این انجمن با معاون اول ریاست جمهوری، گفت: مسیر مطالبه‌گری اوتیسم یک یا دو ساله نیست و بالغ بر شش سال است که حداقل ۲۳ سازمان در این زمینه آگاه می‌شوند. وی گفت: آمار اوتیسم در ایران یک تولد به ازای هر ۱۵۰ تولد است و اوتیسم پیچیده‌ترین اختلال دوران رشدی_تکاملی است و درمان و توانبخشی آن هزینه‌های زیادی به خانواده‌ها تحمیل می‌کند و در بزرگسالی این فشارها افزایش بیشتری هم می‌یابند.

        سالم‌خبر: عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: کمبودهای موجود در سیستم درمانی کشور در کنار منافع کم حضور در این رشته و البته مهاجرت پزشکان، از مهم‌ترین علل مشکلات موجود در حوزه جراحی قلب کودکان است که باعث از دست رفتن کودک بیمار به دلیل عدم انجام اقدامات درمانی به موقع می‌شود. محمدرضا میرزا آقایان جراح قلب کودکان با اشاره به اینکه سالانه حدود بیش از یک میلیون تولد در ایران داریم، اظهار کرد: بر اساس آمار از این میزان تولد حدود یک درصد یعنی چیزی حدود ۸ تا ۱۰ هزار کودک با بیماری قلبی متولد می‌شوند. حالا اگر ۲۵ درصد از این کودکان در نخستین سال زندگی به اقدامات ویژه نیاز داشته باشند، حدود ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ اقدام فوری برای این کودکان نیاز است.