در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        در این سه موقعیت مسواک نزنید!
        از اهمیت استفاده از مسواک و حفظ بهداشت دهان و دندان بار‌ها شنیده‌ایم و اینکه حداقل باید دو بار در روز دندان‌هایمان را مسواک زده و خوب بشوییم. بهداشت دهان جلوی تجمع میکروب در دهان، فساد دندان، بیماری لثوی و بدبوشدن نفس را می‌گیرد. سه‌شنبه، 22 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        قدردان بهورزان هستیم
        سالم خبر: وزیر بهداشت، بهورزان را پایه سلامت کشور عنوان و بر تکریم و بهبود معیشت کادر سلامت تاکید کرد. به گزارش سالم خبر، محمدرضا ظفرقندی، به مناسبت روز بهورز، از مرکز جامع سلامت روستای هفت جوی بازدید کرد. وزیر بهداشت گفت: بهورزان پایه سلامت کشور هستند و ما قدردان زحمات آنان بوده و هستیم. وی با اشاره به فعالیت ۱۹ هزار خانه بهداشت در سراسر کشور، افزود: ۳۰ هزار بهورز که دو سوم آنان را زنان و مابقی را مردان تشکیل می‌دهند، در خانه‌های بهداشت سراسر کشور مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

        شرکت‌های داروسازی و تجهیزات پزشکی نتوانستند نقدینگی ۳۵۰ میلیون دلاری خود را تامین کنند
        سالم‌خبر: معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو، گفت: برای امسال جهت تامین نقدینگی حوزه دارو یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار تخصیص داده شده است، اما تامین آن یک میلیارد و ۵۰ میلیون دلار است؛ شرکت‌های دارویی و تجهیزاتی نتوانستند نقدینگی حدود ۳۵۰ میلیون دلار را تامین کنند و متعاقب آن، ارز را بخرند. فرشته میرزازاده درباره تخصیص‌های ارزی و اعتباری به این سازمان جهت تامین دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی و همچنین شیرخشک با گذشت حدود شش ماه از سال جاری، گفت: تخصیص‌های ارزی توسط بانک مرکزی صورت می‌گیرد اما مابه‌التفاوت ارز در اجرای طرح دارویار را سازمان برنامه وبودجه تخصیص می‌دهد.

        شمال تهران پر از داروخانه، جنوب تهران خالی از داروخانه!
        سالم‌خبر: در شریعتی، پاسداران، تجریش، پونک، تهرانپارس و هر منطقه‌ای که ساکنانش تمکن مالی بهتری دارند،خیابان‌‌ها پر شده از داروخانه‌های به‌ هم‌ چسبیده! بیشترین فاصله میان دو داروخانه در برخی از خیابان‌ها به ۱۰ قدم هم نمی‌‌رسد. در مقابل و چند کیلومتر پایین‌‌تر و در برخی از مناطق جنوبی، داروخانه‌ نایاب است و بعضا مردم این مناطق باید برای خرید یک مسکن ساده هم چندین خیابان را طی کنند تا به داروخانه برسند. در شریعتی، پاسداران، تجریش، پونک، تهرانپارس و هر منطقه‌ای که ساکنانش تمکن مالی بهتری دارند، خیابان‌ها پرشده از داروخانه‌های به‌هم چسبیده! بیشترین فاصله میان دو داروخانه در برخی از خیابان‌ها به ۱۰قدم هم نمی‌رسد.