در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        در این سه موقعیت مسواک نزنید!
        از اهمیت استفاده از مسواک و حفظ بهداشت دهان و دندان بار‌ها شنیده‌ایم و اینکه حداقل باید دو بار در روز دندان‌هایمان را مسواک زده و خوب بشوییم. بهداشت دهان جلوی تجمع میکروب در دهان، فساد دندان، بیماری لثوی و بدبوشدن نفس را می‌گیرد. سه‌شنبه، 22 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        مصوبات هیات مقررات‌زدایی تسهیلگر فعالیت پزشکان جوان است
        سالم خبر: وزیر امور اقتصادی در نامه‌ای به سرپرست ریاست جمهوری اعلام کرد: بررسی‌ها و گزارش‌های مرکز مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار نشان می‌دهد احیا و تفکیک پروانه طبابت از پروانه مطب و حذف شرط کسب امتیاز برای اخذ پروانه طبابت و اشتغال فاقد تبعات منفی است.

        مجوز اقامت دائم مقام پیشین وزارت بهداشت در کانادا لغو شد
        سالم‌خبر: به تازگی دایره تجدیدنظر اداره مهاجرت کانادا، لغو اجازه اقامت دائم و اخراج باقر اردشیر لاریجانی، مقام پیشین وزارت بهداشت و برادر علی و آیت الله صادق لاریجانی، از کانادا را تائید کرده است.  او یکی از افراد مهم نظام سلامت در سالیان اخیر بوده و حالا ظاهرا باید برای ادامه زندگی به ایران بازگردد.  باقر اردشیر لاریجانی سابقه‌ی پزشکی و علمی قابل توجهی دارد. وی در زمینه‌های مختلفی پرکار بوده و در حوزه‌های آکادمیک و مدیریتی فعالیت داشته است. با این وجود در روزهای اخیر بحث لغو اقامت دائم باقر لاریجانی توسط مقامات کانادایی و اخراج وی از این کشور خبرساز شده است.

        چرا ایرانی‌ها نسبت به چکاپ دوره‌ای سلامت خود بی‌توجه‌اند
        سالم‌خبر: چرا ایرانی‌ها برای چکاپ‌های دوره‌ای تمایلی نشان نمی‌دهند و آن را به شکل‌های مختلف پشت گوش می‌اندازند؟ چرا مردان در مقایسه با زنان، خودمراقبتی کمتری دارند و بسیاری از آنان تا میانسالی حتی یک بار هم برای چکاپ‌های دوره‌ای مانند آزمایش خون و تست پروستات و ... اقدام نکرده‌اند و آن را جزو افتخارات و برگ برنده‌ای برای خود می‌دانند! ایرج خسرونیا، متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد و رئیس انجمن متخصصین داخلی ایران در این باره به همشهری‌آنلاین می‌گوید: بی‌توجهی ما ایرانی‌ها به چکاپ های دوره‌ای دلایل متعددی دارد اما اگر بخواهم به مهم‌ترین آنها اشاره کنم، یکی این است که خیلی از مردم تحت پوشش بیمه نیستند و از عهده پرداخت هزینه چکاپ‌های آزاد یا بدون بیمه برنمی‌آیند.