در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        باورهایی درباره سیگار، قلیان و دخانیات که همگی غلط اند!
        مهمترین عامل ایجاد سرطان حنجره مصرف دخانیات است، به طور کلی مصرف هر گونه دخانیات اعم از سیگار و قلیان و پیپ در ایجاد سرطان حنجره نقش دارد. چرا که بیش از 70 نوع ماده سرطان زای شناخته شده مثل ترکیبات بنزن، اروماتیک و نیتروزامین در دود سیگار وجود دارد. سه‌شنبه، 22 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        حضرت عباسی آنان که می‌فهمند به ریشتان می‌خندند
        سالم خبر: با دروغ و فریبکاری، زحمات مدافعین سلامت را به واژه خیانت ملوث کردید. به گزارش سالم خبر: سعید نمکی وزیر بهداشت دولت روحانی خطاب به امیرحسین قاضی زاده نامزد ریاست جمهوری گفت:  اشاره فرمودید مدیران کروناي کشور که خود واکسن فایزر زده بودند براي ملت واکسن نیاوردند و  باعث آسیب شدند همانها که میگفتند نمیگذاریم مردم کشور موش آزمایشگاهی واکسنهاي نامعتبر شوند.

        باورهای غلط در مورد مصرف سیگار و دخانیات
        مهمترین عامل ایجاد سرطان حنجره مصرف دخانیات است، به طور کلی مصرف هر گونه دخانیات اعم از سیگار و قلیان و پیپ در ایجاد سرطان حنجره نقش دارد. چرا که بیش از 70 نوع ماده سرطان زای شناخته شده مثل ترکیبات بنزن، اروماتیک و نیتروزامین در دود سیگار وجود دارد.

        سالم‌خبر: عضو هیات مدیره انجمن سکته مغزی ایران، گفت:  میزان بروز سکته مغزی در ایران ۱/۵ برابر متوسط جهانی است به طوری که اگر در جهان به ازای هر ۱۰۰هزار نفر کمتر از ۱۰۰ سکته مغزی به صورت سالانه بروز کند در ایران طبق مطالعات دقیقی که انجام شده این میزان به ۱۵۰ مورد بروز سکته مغزی در هر ۱۰۰هزار نفر است. به گزارش سالم‌خبر، احسان شریفی‌پور روز یکشنبه اظهار داشت: پانزدهمین کنگره بین المللی سکته مغزی با حضور برترین اساتید داخلی و خارجی از ۱۰ کشور با ارائه آخرین دستاوردهای علمی در حیطه بیماری‌های عروقی مغز و نخاع و آخرین یافته‌های دانشی، مهارتی، تکنیکی و تکنولوژی این حوزه پزشکی برگزار می‌شود.