در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        باورهایی درباره سیگار، قلیان و دخانیات که همگی غلط اند!
        مهمترین عامل ایجاد سرطان حنجره مصرف دخانیات است، به طور کلی مصرف هر گونه دخانیات اعم از سیگار و قلیان و پیپ در ایجاد سرطان حنجره نقش دارد. چرا که بیش از 70 نوع ماده سرطان زای شناخته شده مثل ترکیبات بنزن، اروماتیک و نیتروزامین در دود سیگار وجود دارد. سه‌شنبه، 22 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        توجه به صنعت داروسازی ضروری است
        سالم‌خبر: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی با تبریک روز داروساز ،نقش داروسازان را در زنجیره سلامت فرد و جامعه مهم و ارزشمند توصیف کرد و افزود: به واسطه دانش این قشر فرهیخته، دستیابی به نعمت سلامتی در بیماران، میسر می‌شود. در متن پیام محمد رضا ظفرقندی به مناسبت روز داروساز آمده است:« پنجم شهریورماه، زادروز محمد بن زکریای رازی، داروساز، پزشک و شیمی‌دان نام آشنای ایرانی است که از دیرباز تاکنون همواره مورد تکریم جامعه پزشکی و به ویژه داروسازان عزیز بوده و به عنوان گوهری بر تارک جامعه علمی کشور می‌درخشد. بی‌شک داروسازان، نقش مهم و ارزشمندی در زنجیره سلامت فرد و جامعه داشته و به واسطه دانش این قشر فرهیخته، دستیابی به نعمت سلامتی در بیماران، میسر می‌گردد.

        حضرت عباسی آنان که می‌فهمند به ریشتان می‌خندند
        سالم خبر: با دروغ و فریبکاری، زحمات مدافعین سلامت را به واژه خیانت ملوث کردید. به گزارش سالم خبر: سعید نمکی وزیر بهداشت دولت روحانی خطاب به امیرحسین قاضی زاده نامزد ریاست جمهوری گفت:  اشاره فرمودید مدیران کروناي کشور که خود واکسن فایزر زده بودند براي ملت واکسن نیاوردند و  باعث آسیب شدند همانها که میگفتند نمیگذاریم مردم کشور موش آزمایشگاهی واکسنهاي نامعتبر شوند.

        باورهای غلط در مورد مصرف سیگار و دخانیات
        مهمترین عامل ایجاد سرطان حنجره مصرف دخانیات است، به طور کلی مصرف هر گونه دخانیات اعم از سیگار و قلیان و پیپ در ایجاد سرطان حنجره نقش دارد. چرا که بیش از 70 نوع ماده سرطان زای شناخته شده مثل ترکیبات بنزن، اروماتیک و نیتروزامین در دود سیگار وجود دارد.