در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        بلاهایی که مصرف مکمل‌های استروئید آنابولیک بر باروری مردان می گذارد
        اگرچه ورزش نقشی اساسی در سلامت عمومی و سلامت باروری مردان دارد، اما مصرف مکمل‌های بدنسازی حاوی استروئیدهای آنابولیک می‌تواند باعث آسیب دائمی به عملکرد جنسی و قدرت باروری مردان شود. سه‌شنبه، 22 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        نخستین فرد مبتلا به تب دنگی در تهران شناسایی شد
        سالم‌خبر: معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: نخستین مورد تب دنگی در تهران شناسایی شد که این فرد مسافر بوده است. شناسایی نخستین مبتلا تب دنگی در تهران بابک عشرتی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص تعداد کل مبتلایان به تب دنگی در کشور گفت: با توجه به نظام مراقبتی بهداشتی که در کشور وجود دارد، تا روز چهارشنبه ۲۷ تیر ماه، ۱۵۱ نفر در کشور به تب دنگی شناسایی شدند که از این تعداد ۱۲ مورد انتقال محلی بوده است؛ یعنی این افراد سابقه سفر نداشند و در داخل کشور آلوده شوند. وی ادامه داد: از این تعداد ۱۳۰ نفر از کشور امارات، ۷ مورد از پاکستان، یک مورد از عمان و یک مورد از بنین آفریقا مبتلا شده بودند.

        آیا وزیر بهداشت آینده از میان اعضای کمیته‌های سلامت ستاد انتخاباتی پزشکیان برگزیده خواهند شد؟
        سالم‌خبر: آیین تجلیل از اعضای کمیته های سلامت استان‌های ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در دانشگاه تهران برگزار شد. در این نشست چهره‌های شاخص نظام سلامت کشور حضور داشتند و طی دقایقی به مشکلات و مطالبات مردم و جامعه پزشکی و ضرورت تغییر نگرش در این حوزه پرداختند. سیدرضا رئیس کرمی، رئیس کمیته سلامت ستاد انتخابات، محمدرضا ظفرقندی رئیس سابق سازمان نظام پزشکی،  محمدجعفر قائم پناه نماینده رئیس جمهور منتخب، شاهین آخوندزاده، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، محمدعلی محسنی بندپی، نماینده و عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، محمدجواد کبیر، رئیس اسبق سازمان بیمه سلامت و حمید چوبینه، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این نشست سخن گفتند.

        به نام رهبری برای خود انحصار دارو ایجاد می‌کنند
        سالم‌خبر: بخش بزرگی از صنعت داروی کشور، دولتی است. مانند هلدینگ تیپیکو که متعلق به تامین اجتماعی است یا هلدینگ دارویی برکت به متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام است. طبیعی است بخش خصوصی تیز با تشکیل انجمن‌ها و سندیکاها به دنبال منافع خود باشد؛ آن‌ها البته ساختار مافیایی ندارند. همه این‌ها هم با سازمان غذا و دارو طرف هستند که یک سازمان دولتی است. بیایید به جای این کلمه که خیلی مناسب هم نیست، از لفظ «اصحاب تعارض منافع» استفاده کنیم.