در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        نوزاد بمی با کمک کارشناس اورژانس تلفنی به دنیا آمد + صوت
        رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: کارشناس ارتباطات اورژانس 115 بم توانست با انجام مشاوره تلفنی، نوزاد را به دنیا آورده و جان مادر باردار را نجات دهد. دوشنبه، 21 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        آقای رئیس‌جمهور! در برخورد قاطع با مداخله‌گران بی‌صلاحیت در حوزه سلامت چه برنامه‌ای دارید؟
        سالم‌خبر: سیدموید علویان، پزشک و استاد بازنشسته دانشگاه در نامه‌ای به مسعود پزشکیان، رییس‌جمهوری با اشاره به دغدغه های موجود در نظام سلامت کشور، سوالاتی را مطرح کرد. در این نامه آمده است: با سلام و احترام. اینجانب به عنوان عضوی از جامعه پزشکی که عمر خود را صرف خدمت به بیماران در حد توان و تلاش علمی برای تربیت نیروهای متخصص و فوق‌تخصص و‌ محقق با آموزش و انجام تحقیقات در حوزه هپاتیت، صرف کرده‌ام و مردم و بیماران در چند هفته اخیر برای شرکت و یا عدم در انتخابات و رأی به چه گزینه‌ای مورد سؤال قرار گرفتم و برای پاسخ‌دادن به سؤالات آنها نیاز به درک درست نظرات و برنامه‌های کاندیداها در حوزه سلامت دارم. سیدموید علویان-استاد بازنشسته دانشگاه بقیه ا...: با سلام و احترام.

        سالم‌خبر: مهرماه سال گذشته معین‌الدین سعیدی، عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان خبر از ورود پزشکان هندی و پاکستانی به کشور داده و گفته بود که این افراد به‌صورت غیررسمی مشغول به‌کارند. ماجرا، اما تنها مهاجرت‌ها نیست، سیاست‌های نادرست و بی‌برنامگی برای خروج از بحران، چالش‌های نظام سلامت را ادامه‌دار کرده است. پزشکان دیگر علاقه‌ای برای گرفتن تخصص ندارند، آن‌ها برای طبابت دیگر به مناطق محروم نمی‌روند، در شهر‌های کوچک فعالیت نمی‌کنند و در رشته‌های سخت، درس نمی‌خوانند.   نسل جدیدی از پزشکان در حال تربیت‌اند که به‌دنبال درآمد بالاتر و خطر کمترند. علیرضا اسپید، نایب‌رئیس سابق شورایعالی نظام پزشکی و عضو فعلی مجمع عمومی نظام پزشکی کشور است.

        سالم خبر: مرگ مغزی "آرمیتا گراوند" قطعی به نظر می‌رسد؛ آرمیتا نام دختر نوجوانی است که صبح روز یکشنبه نهم مهر در یکی از ایستگاه‌های متروی تهران دچار بدحالی شد و در نهایت با هدایت اورژانس به یکی از بیمارستان‌های تهران اعزام شد تا روند درمانی او طی شود. به گزارش سالم خبر، پیگیری‌ها برای اطلاع از آخرین وضعیت سلامت «آرمیتا گراوند» حاکی است که متاسفانه وضعیت سلامتی او روند امیدوارکننده‌ای ندارد و با وجود تلاش‌های کادر پزشکی معالج، مرگ مغزی «آرمیتا گراوند» قطعی به نظر می‌رسد.