در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        افتتاح 17000 تخت و 2700 پروژه بهداشتی در دولت شهید رئیسی
        وزیر بهداشت با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان گفت: در دولت شهید رئیسی 17 هزار تخت بیمارستانی در اختیار مردم قرار گرفت و 2700 پروژه بهداشتی افتتاح شد. دوشنبه، 21 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        درمان دیابت کشف شد
        سالم‌خبر: نخستین درمان دیابت نوع ۲ در جهان با روش سلول درمانی در چین محقق شده است که طی آن مردی ۵۹ ساله که به مدت ۲۵ سال مبتلا به دیابت نوع ۲ و متحمل عوارض شدید این بیماری بود، اکنون از شر آن رها شده است. گروهی از دانشمندان و پزشکان چینی در یک دستاورد نوآورانه پزشکی، برای اولین بار با استفاده از روش سلول‌درمانی توانسته‌اند یک بیمار دیابتی را درمان کنند. به نقل از آی‌ای، بیمار مردی ۵۹ ساله است که به مدت ۲۵ سال دیابت نوع ۲ را تحمل کرده و با عوارض شدید این بیماری مواجه بود. وی با وجود دریافت پیوند کلیه در سال ۲۰۱۷ بیشتر عملکرد جزایر لانگرهانس خود را که برای تنظیم سطح گلوکز خون حیاتی است، از دست داده بود و به چندین تزریق روزانه انسولین وابسته بود.

        رئیسی برای سلامتی مردم چه کرد؟
        دوره ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی را می‌توان یکی از پردستاوردترین دوره‌ها در حوزه سلامت طی سال‌های اخیر دانست؛ از افتتاح دو ابرپروژه بیمارستانی گرفته تا درمان رایگان کودکان و بیمه مجانی افراد کم‌بضاعت.

        آیا وزیر بهداشت آینده از میان اعضای کمیته‌های سلامت ستاد انتخاباتی پزشکیان برگزیده خواهند شد؟
        سالم‌خبر: آیین تجلیل از اعضای کمیته های سلامت استان‌های ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در دانشگاه تهران برگزار شد. در این نشست چهره‌های شاخص نظام سلامت کشور حضور داشتند و طی دقایقی به مشکلات و مطالبات مردم و جامعه پزشکی و ضرورت تغییر نگرش در این حوزه پرداختند. سیدرضا رئیس کرمی، رئیس کمیته سلامت ستاد انتخابات، محمدرضا ظفرقندی رئیس سابق سازمان نظام پزشکی،  محمدجعفر قائم پناه نماینده رئیس جمهور منتخب، شاهین آخوندزاده، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، محمدعلی محسنی بندپی، نماینده و عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، محمدجواد کبیر، رئیس اسبق سازمان بیمه سلامت و حمید چوبینه، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این نشست سخن گفتند.