در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        وضعیت دما و بارش کشور تا پایان تیرماه
        میانگین دمای هوای کشور نیز در مقایسه با نرمال تا انتهای تیر روند افزایشی خواهد داشت. سه‌شنبه، 22 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        یک میلیون کودک بازمانده از تحصیل داریم
        معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور گفت: در حال حاضر حدود یک میلیون کودک بازمانده از تحصیل داریم این آمار قابل توجه است و باید تلاش شود در حوزه‌های مختلف موضوع پیگیری شود و این آمار روند نزولی و کاهشی پیدا کند.

        مرگ بیماران هموفیلی در پی قطع مکرر سهمیه های دارویی
        خوزستان از نظر شیوع بیماری‌های خاص جزو رتبه‌های اول کشور است و حدود ۷۰۰ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی خوزستان هستند. تعداد این بیماران افزایش بسیاری یافته است به گونه‌ای که حداقل سالانه پرونده ۵۰ بیمار به پرونده‌های بیماران تحت پوشش کانون هموفیلی در خوزستان افزوده می‌شود.

        فروش فیلم‌هایی مبتذل کودک‌آزاری در تلگرام
        آنچه که در این بین قابل توجه و تامل است، نحوه فعالیت افراد در این سیستم است. براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، صاحبان کانال‌ها و گروه‌های مبتذل اینترنتی، در سیستم بانکی رسمی کشور فعالیت می‌کنند. یعنی به سادگی، شماره کارت بانکی در اختیار خریداران فیلم‌های مبتذل قرار می‌دهند. این امر نشان می‌دهد فعالیت مالی که در این میان صورت می‌گیرد، مخفی و پنهان نیست. یعنی ارز دیجیتال یا دلار برای فروش فیلم‌ها و تصاویر مبتذل نمی‌گیرند. بلکه برای ارسال محتوای هنجارشکن، به‌راحتی شماره کارت بانکی با نام و نام خانوادگی مشخص در اختیار خریداران قرار می‌دهند.