در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        خبر خوش برای زوج‌های نابارور! ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه قرار گرفت
        دبیر ستاد ملی جمعیت کشور از پوشش ۹۰ درصدی هزینه‌های درمان ناباروری در مراکز دولتی و ۷۰ درصدی در مراکز خصوصی توسط بیمه خبر داد. سه‌شنبه، 22 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد
        سامل خبر: رئیس مرکز تحقیقات سلامت مردان و بهداشت باروری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد، می‌گوید: درمان جویان خارجی به دلیل پزشکان حاذق، تجهیزات به روز پزشکی و همچنین پایین بودن هزینه درمان به ایران می‌آیند. به گزارش سالم خبر، حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد زوج های ایرانی نابارورند. یعنی از هر ۱۰۰ خانوار ایرانی، ۱۰ تا ۱۵ خانوار لذت شیرین فرزنددار شدن را تجربه نخواهند کرد. ناباروری فقط لذت پدر یا مادر بودن را از زوج‌ها نمی گیرد بلکه باعث کاهش رشد جمعیت هم می‌شود. درمان ناباروری در ایران پیشرفت‌های فراوانی داشته است و دیگر لازم نیست زوج‌های نابارور ایرانی برای درمان راهی کشورهای اروپایی شوند.

        آیین‌نامه کذایی فروش اینترنتی دارو یک ریال ارزش حقوقی ندارد
        سالم‌خبر: نایب رئیس انجمن داروسازان تهران، گفت: آیین نامه کذایی فروش آنلاین دارو از طریق پلتفرم‌ها که از سوی وزارت ارتباطات تدوین شده یک ریال ارزش حقوقی ندارد چون بدون نظر کارشناسان خبره در این حوزه تدوین شده است که نتیجه آن چیزی جز خارج شدن سیاست دارویی از دست دولت و حاکمیت نیست. بهمن صبور در یک برنامه تلویزیونی با بیان مطلب عنوان کرد: ما به عنوان داروخانه‌ها و داروسازان این کشور به هیچ عنوان مخالف ورود فناوری نوین به این حوزه نیستیم، ما دهه ۷۰ اگر خود را به روزرسانی نمی‌کردیم و مکانیزاسیون داروخانه را انجام نمی‌دادیم.

        نمک کم اما یددار مصرف کنید
        سالم خبر: مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: بارها و مکررا تاکید کرده‌ایم که نمک کم مصرف کنید و نمک مصرفی هم حتما یددار و تصفیه شده باشد و نمک یددار برای اینکه ید در آن باقی بماند حتما در مراحل پایانی پخت به غذا اضافه شود. به گزارش سالم خبر، احمد اسماعیل‌زاده، درباره برنامه پیشگیری از کمبود ید در کشور و اقدامات وزارت بهداشت در این زمینه اظهار کرد: این برنامه یکی از موفق‌ترین برنامه‌های وزارت بهداشت بوده و مورد تحسین سازمان جهانی بهداشت نیز قرار گرفته است. با توجه به اینکه خاک کشور ید کافی ندارد، طی سالیان گذشته نسبت به یددار کردن نمک اقداماتی انجام شد که بسیار مثبت بود و توانست تا حدودی کمبود ید را در کشور ریشه‌کن کند.