در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        کارگروه مشترک ایران و سازمان بهداشت جهانی برای حذف هپاتیت C تشکیل می‌شود
        معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هفتادمین مجمع جهانی بهداشت با معاون مدیر کل بیماری‌های واگیر و غیرواگیر سازمان جهانی بهداشت بر تشکیل کارگروه مشترک برای حذف هپاتیت C تاکید کرد. سه‌شنبه، 22 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        دایره فهرست دارویی کشور را تنگ‌تر کنید! به واردات دارو نیاز نداریم همه را خود تولید می‌کنیم!
        سالم‌خبر: هیات مدیره سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی، در نامه‌ای به رئیس جمهور منتخب، خواستار اصلاح نظام دارویی کشور در جهت کاهش هزینه دسترسی به دارو شد. در نامه هیأت مدیره سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، آمده است: ضمن عرض تبریک به مناسبت انتخاب امیدوارانه ملت ایران و آرزوی دستیابی به تمام اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی در دوران ریاست جمهوری حضرتعالی، بر خود وظیفه می‌دانیم اولویت‌های امور دارو را در سه بند به عنوان اصلاح نظام دارویی و کاهش هزینه دسترسی به دارو، یادآوری نماییم.

        کمبود داروهای هموفیلی شدت گرفته است؛ سه بیمار از ابتدای سال جان خود را از دست داده‌اند
        سالم‌خبر: وضعیت دسترسی به داروهای بیماری هموفیلی روز به روز دچار افت می‌شود به طوری که از ابتدای سال تاکنون سه بیمار هموفیلی شامل دو جوان و یک کودک به دلیل کمبود دارو جان خود را دست داده‌اند. امین افشار، رییس هیات مدیره کانون هموفیلی ایران در گفت‌وگو با ایلنا ضمن گرامی داشت هفته حمایت از بیماران هموفیلی در خصوص آمار مبتلایان به این بیماری در کشور گفت: حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۴ هزار بیمار شناسایی شده هموفیلی در کشور داریم. بیشتر موارد ابتلا به این بیماری مردان هستند، اما زنانی با اختلال انعقادی نیز داریم با این تفاوت که زنان دچار اختلالات انعقادی به دلیل خونریزی ماهیانه، مشکلاتشان نسبت به مردان دو چندان است.

        دخانیات سالانه جان ۵۰هزار ایرانی را می‌گیرد!
        معاون درمان مرکز تحقیقات، کنترل و پیشگیری دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، می گوید: «در کشور ما نسبت به تورمی که وجود دارد، سیگار و مواد دخانی دارای قیمت ارزانی هستند. از طرفی بندهای دیگرقانون جامع کنترل دخانیات همچون ممنوعیت فروش سیگاربه افرادزیر۱۸سال،عرضه محصولات دخانی توسط واحدهای صنفی مختلف که باید دارای پروانه باشند، عدم خرده‌فروشی سیگار در نزدیکی مدارس و دکه‌ها و... در این قانون به آن پرداخته شده و ازجمله راهکارهای کاهش مصرف دخانیات است. یکی از این قوانین هم مالیات بر دخانیات است که باید بیشتر از آن چیزی باشد که در کشور اعمال می‌شود.»