در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        محاسبه هزینه های درمان با بیمه سلامت/ از بیماران سرپایی تا بستری
        مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سهم پرداختی سازمان‌های بیمه گر پایه در بخش سرپایی و سرپایی فوریت‌های پزشکی (اورژانس) فاقد پرونده معادل ۷۰ درصد است. سه‌شنبه، 22 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        آقای رئیس‌جمهور! در برخورد قاطع با مداخله‌گران بی‌صلاحیت در حوزه سلامت چه برنامه‌ای دارید؟
        سالم‌خبر: سیدموید علویان، پزشک و استاد بازنشسته دانشگاه در نامه‌ای به مسعود پزشکیان، رییس‌جمهوری با اشاره به دغدغه های موجود در نظام سلامت کشور، سوالاتی را مطرح کرد. در این نامه آمده است: با سلام و احترام. اینجانب به عنوان عضوی از جامعه پزشکی که عمر خود را صرف خدمت به بیماران در حد توان و تلاش علمی برای تربیت نیروهای متخصص و فوق‌تخصص و‌ محقق با آموزش و انجام تحقیقات در حوزه هپاتیت، صرف کرده‌ام و مردم و بیماران در چند هفته اخیر برای شرکت و یا عدم در انتخابات و رأی به چه گزینه‌ای مورد سؤال قرار گرفتم و برای پاسخ‌دادن به سؤالات آنها نیاز به درک درست نظرات و برنامه‌های کاندیداها در حوزه سلامت دارم. سیدموید علویان-استاد بازنشسته دانشگاه بقیه ا...: با سلام و احترام.

        مرگ سخت و خفگی 9 بیمار اینتوبه؛ وقتی ژنراتورهای بیمارستان کار نکردند
        سالم‌خبر: بررسی‌‏های هم‌‏میهن نشان می‌‏دهد، اتاق یو‏پی‌‏اس در زیرزمین ساختمان بوده، در همان طبقه اتاق آی‏‌سی‏‌یو قرار داشته است؛ جایی که به گفته یک منبع آگاه بالای 45 درجه گرما داشته. آتش‌‏نشانی چندین‌بار به آنها گفته بود که باید تهویه خوبی داشته باشید. باید باتری‌‏ها را تعویض می‏‌کردند که نکرده بودند. با اتصالی سیم برق و آتش‌‏سوزی، دستگاه برق اضطراری از کار می‏‌افتد؛ دستگاهی که باید به بخش‌‏های ضروری مثل آسانسور، دستگاه‌‏های تنفسی و اتاق عمل متصل باشد. تیم‌‏های بررسی از محل حادثه اعلام کرده‌‏اند که فن فشار مثبت بیمارستان موقع حادثه، کار نکرده‏ است؛ این بیمارستان دو ژنراتور داشت که هیچ‏‌یک وارد مدار نشده‌‏اند، چون اساساً برقی در آنها جریان نداشت.

        برخی رشته های پزشکی در مرز بحران قرار دارند، صندلی‌های دستیاری خالی مانده است
        رییس کل سازمان نظام پزشکی گفت: به رغم وجود بیش از ۹۰ هزار پزشک عمومی در کشور، درصد پُر شدن ظرفیت دستیاری برخی رشته های تخصصی در مرز بحران قرار دارد. محمد رئیس زاده، در مراسم روز علوم آزمایشگاهی که در سالن همایش رازی برگزار شد، نسبت به مسائل و چالش‌های جدی جامعه پزشکی کشور هشدار داد و خطاب به مسئولین کشور یادآور شد: چنانچه فرصت حل چالش‌ها و مسائل مرتبط با وضعیت جامعه پزشکی کشور را از دست بدهیم، نظام سلامت کشور در بسیاری از حوزه‌های پزشکی و سلامت دچار بحران خواهد شد و در چنین شرایطی حل این بحران‌ها به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.