در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        اولتیماتوم سازمان غذا و دارو به شرکت‌های تجهیزات پزشکی
        سالم‌خبر: مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: در صورتی که شرکت‌های تجهیزات پزشکی که ارز ترجیحی گرفته‌اند، اسناد فروش را در سامانه انبار مجازی بارگذاری نکنند، نامه‌های رفع تعهد بانکی بررسی و صادر نخواهد شد.   سعیدرضا شاه‌مرادی افزود: با توجه به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای مشمول ارز ترجیحی (معادل ۴۲,۰۰۰ ریال و ۲۸۵۰۰۰ ریال) و الزام شرکت‌ها به بارگذاری اسناد فروش در سامانه انبار مجازی، آن دسته از شرکت‌هایی که در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ کالای خود را با ارز ترجیحی نوع یک ترخیص و همچنین شرکت‌هایی که در سال ۱۴۰۲ کالای خود را با ارز ترجیحی نوع دو (۲۱) ترخیص و به فروش رسانیده‌اند، باید تمامی اسناد فروش خود را در سامانه انبار مجازی بارگذاری کنند. سه‌شنبه، 22 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        سازمان غذا و دارو عامل ایجاد تمامی کمبودهای دارویی در کشور است
        سالم‌خبر: عامل ایجاد کمبودهای دارویی در کشور دقیقا نتیجه سیاست‌های سازمان غذا و داروست. ضمن آنکه این سازمان با سیاست‌های خود موجب به‌هم‌ریختگی مولفه‌های بازار دارو در کشور می‌شود. به گزارش سالم‌خبر؛ اکبر عبداللهی اصل، عضو هیئت علمی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس هیات‌مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران در دومین همایش اقتصاد و مدیریت دارو با همراهی شرکت آسترازنکا تحت عنوان همایش کمبودهای دارویی؛ ریشه‌ها و راهکارها با بیان این مطلب در مورد عوامل ایجاد کمبودهای دارویی در کشور، افزود: بحث سیاست‌گذاری و سیاسی بودن در کشور ما بسیار مطلب بزرگی است.

        به نام رهبری برای خود انحصار دارو ایجاد می‌کنند
        سالم‌خبر: بخش بزرگی از صنعت داروی کشور، دولتی است. مانند هلدینگ تیپیکو که متعلق به تامین اجتماعی است یا هلدینگ دارویی برکت به متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام است. طبیعی است بخش خصوصی تیز با تشکیل انجمن‌ها و سندیکاها به دنبال منافع خود باشد؛ آن‌ها البته ساختار مافیایی ندارند. همه این‌ها هم با سازمان غذا و دارو طرف هستند که یک سازمان دولتی است. بیایید به جای این کلمه که خیلی مناسب هم نیست، از لفظ «اصحاب تعارض منافع» استفاده کنیم.

        سالم‌خبر: مشاور عالی انجمن داروسازان ایران در یادداشتی مطرح کرد: امروز به‌جای اینکه مسئولین دولتی و قضایی بابت ترک فعل و عدم برخورد با پلت‌فرم‌های متخلف از سوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مورد مواخذه قرار گیرند، این مسئولین سازمان غذا و دارو هستند که بابت تاخیر در نوشتن دستورالعمل برای فعالیت پلت‌فرم‌ها از سوی این کمیسیون توبیخ می‌شوند! سیدعلی فاطمی در این یادداشت آورده است: تقریبا در همه مصوبات دولتی دو سال اخیر که در مورد فروش اینترنتی دارو شاهد بودیم، به یک کلمه ثابت برخورد می‌کنیم و آن واژه «پلت‌فرم» یا سکو است. از کجا شروع شد؟ اگر بخواهیم به سابقه ورود پلت‌فرم‌ها به موضوع فروش اینترنتی دارو اشاره کنیم، به ماه‌های اول شیوع کرونا برمی‌گردد.