در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        ایران جزو پنج کشور برتر در کاهش مرگ مادران است
        سالم خبر: رئیس انجمن متخصصان زنان و زایمان با بیان اینکه ایران جزو پنج کشور برتر دنیا در کاهش مرگ و میر مادران هنگام موالید است، گفت: اکنون این شاخص به  ۲۲ در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است که کاهش چشمگیری در سال‌های اخیر داشته است. به گزارش سالم خبر، سودابه کاظمی در حاشیه بیستمین کنگره بین المللی متخصصان زنان و زایمان که در مرکز همایشهای برج میلاد برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: متخصصان حوزه زنان و زایمان در بحث جوانی جمعیت نقش مهمی دارند و لازم است در سیاست گذاری های جمعیتی جایگاه ثابتی برای آنان در نظر گرفته شود و به عنوان عضو اصلی قرارگاه جوانی جمعیت قرار گیرند. سه‌شنبه، 22 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        سالم‌خبر: ویروس پاپیلوما یا HPV یکی از اصلی‌ترین عوامل ابتلا به انواع سرطان است که متخصصان عفونی معتقدند بی‌توجهی به آن می‌تواند سلامت جسم و روان آحاد جامعه را تحت تاثیر قرار دهد. به گزارش سالم‌خبر به همت بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نشستی به منظور روشنگری و اطلاع‌رسانی در خصوص ویروس پاپیلوما یا بیماری HPV با حضور ویروس شناسان، متخصصان عفونی و روانپزشکان در سازمان نظام پزشکی ایران برگزار شد؛ ویروس HPV یا پاپیلوما یکی از شایعترین بیماری‌های عفونی مربوط به دستگاه تناسلی است که می‌تواند زمینه ابتلای فرد به انواع سرطان‌ها را فراهم کند.

        سالم‌خبر: رئیس انجمن علمی ژنتیک پزشکی ایران گفت: آنچه مایه تعجب است، بی‌تفاوتی قانون‌گذاران نسبت به نتیجه معکوس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است. سیدمحمد اکرمی، افزود: در گزارشی اعلام شد که در 10 ماه اول 1401، طلاق پنج درصد زیاد، ازدواج پنج درصد کم و فرزندآوری نیز پنج درصد کم شده است؛ یعنی اگر دوستان سکوت می‌کردند، شاید الان 15 درصد جلوتر بودیم! قانون موسوم به «جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» واکنش‌های بسیاری را به ویژه در محافل علمی ‌داشته است. تقریبا همه کارشناسان معتقدند این قانون نه ‎تنها در جهت افزایش جمعیت مؤثر نیست، بلکه دقیقا عکس آن عمل می‌کند و عامل امتناع بسیاری از خانواده‌ها از فرزندآوری می‌شود.

        با توزیع دستگاه MRI ؛ استیضاح یک وزیر لغو می‌شود
        سالم‌خبر: رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران، گفت: اگر مجلس بخواهد وزیر استیضاح کند، همان وزیر تعدادی دستگاه تجهیزات پزشکی گرانقیمت را بین بعضی از استیضاح کنندگان توزیع می‌کند و استیضاح لغو می‌شود. اینها در شان جمهوری اسلامی و نظام نیست اما اینها اتفاق افتاده است و وجود دارد.