در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        عصر ورزش کنیم چه اتفاقی برای قند خون مان می افتد؟
        داده‌های مطالعه‌ای جدید که در مجله Obesity منتشر شده، نشان می دهد فعالیت بدنی متوسط تا شدید در عصر برای بزرگسالان کم تحرک و دارای اضافه وزن و چاقی، بیشترین سود را در کاهش سطح قند خون روزانه دارد. سه‌شنبه، 22 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        دایره فهرست دارویی کشور را تنگ‌تر کنید! به واردات دارو نیاز نداریم همه را خود تولید می‌کنیم!
        سالم‌خبر: هیات مدیره سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی، در نامه‌ای به رئیس جمهور منتخب، خواستار اصلاح نظام دارویی کشور در جهت کاهش هزینه دسترسی به دارو شد. در نامه هیأت مدیره سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، آمده است: ضمن عرض تبریک به مناسبت انتخاب امیدوارانه ملت ایران و آرزوی دستیابی به تمام اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی در دوران ریاست جمهوری حضرتعالی، بر خود وظیفه می‌دانیم اولویت‌های امور دارو را در سه بند به عنوان اصلاح نظام دارویی و کاهش هزینه دسترسی به دارو، یادآوری نماییم.

        چه مدت باید ورزش کنیم تا اثر آن را ببینیم؟
        واقعیت این است که مشاهده‌ی تغییرات در سلامت جسمی و روانی شما پس از ورزش، هم کوتاه‌مدت است و هم بلندمدت. به گفته‌ی کارشناسان، دستاوردهایی مانند افزایش میزان عضلات، و کاهش وزن یک شبه اتفاق نمیفتد. این تغییرات فیزیکی قابل توجه ناشی از ورزش (اعم از رشد عضلانی، کاهش چربی، یا ضربان قلب کمتر در حالت استراحت) به شرایط فرد و سطح اولیه آمادگی بدنی او بستگی دارد.

        آیا وزیر بهداشت آینده از میان اعضای کمیته‌های سلامت ستاد انتخاباتی پزشکیان برگزیده خواهند شد؟
        سالم‌خبر: آیین تجلیل از اعضای کمیته های سلامت استان‌های ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در دانشگاه تهران برگزار شد. در این نشست چهره‌های شاخص نظام سلامت کشور حضور داشتند و طی دقایقی به مشکلات و مطالبات مردم و جامعه پزشکی و ضرورت تغییر نگرش در این حوزه پرداختند. سیدرضا رئیس کرمی، رئیس کمیته سلامت ستاد انتخابات، محمدرضا ظفرقندی رئیس سابق سازمان نظام پزشکی،  محمدجعفر قائم پناه نماینده رئیس جمهور منتخب، شاهین آخوندزاده، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، محمدعلی محسنی بندپی، نماینده و عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، محمدجواد کبیر، رئیس اسبق سازمان بیمه سلامت و حمید چوبینه، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این نشست سخن گفتند.