در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        چهره غیرعادی سیاست‌مداران ایرانی پس از تزریق بوتاکس؛ چرا؟!
        سالم‌خبر: یک درماتولوژیست، گفت: دلیل این که چهره بعضی از سیاستمداران ایرانی بعد از انجام کارهای جوان‌سازی تغییرات غیرعادی می‌کند، می‌تواند این باشد که میزان مواد تزریق‌شده به صورتشان زیاد است. چند سالی است که تب جراحی زیبایی و کارهای زیبایی در ایران بالا گرفته و در مراکز زیبایی جای سوزن انداختن نیست. از تزریق ژل و بوتاکس گرفته تا جراحی‌های پلاستیک. در این میان مدتی است که برخی سیاستمداران هم وارد این وادی شده‌اند. هرچند هنوز این تب، دامن آنها را نگرفته اما از آنجا که بعد از ۶۰ سالگی دست به این کارها زده‌اند، برای بسیاری از مردم جالب است. سه‌شنبه، 22 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        سالم‌خبر: استان‌های سیستان و بلوچستان و گلستان رکورددار ابتلا به سل هستند و پس از آن‌ها استان‌های گیلان، خوزستان، خراسان رضوی، قم و یزد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. مهشید ناصحی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، همزمان با روز جهانی سل با اشاره به شعار روز جهانی مبارزه با سل مبنی بر ( بله! ما می‌توانیم به سل پایان دهیم!) گفت: ۲۴ مارس سالروز معرفی عامل بیماری سل به جهانیان توسط دکتر رابرت کخ در سال ۱۸۸۲ به‌عنوان روز جهانی سل و ۲۳ مهرماه سالروز وفات حکیم ذکریای رازی، به عنوان روز ملی مبارزه با سل به پاس فعالیت‌های ارزشمند در زمینه سل نامگذاری شده‌اند.

        سالم‌خبر: سخنگوی سازمان تعزیرات به مردم هشدار داد که تحت هیچ شرایطی به مراکز درمانی غیرمجاز مراجعه نکنند. به گزارش سالم‌خبر، محمدعلی اسفنانی در نشست خبری امروز گفت: امسال در ۸ ماهه ابتدایی سال، تعداد ۴۵۴ هزار و ۸۷۴ فقره پرونده وارده داشتیم که از این تعداد ۴۳۷ هزار پرونده منتهی به صدور حکم و مختومه شده است. از این تعداد ۳۳۴ هزار فقره پرونده کالا و خدمات داریم و وارده است و ۳۱۹ هزار پرونده مختومه است و ۸۹ هزار و ۱۴۵ پرونده نربوط به قاچاق کالا و ارز است که ۸۷ هزار پرونده  مختومه شده است و ۳۱ هزار و ۷۰۰ فقره پرونده بهداشت داشتیم که ۳۱۴۶ فقره مختومه شده است.

        سالم‌خبر: بسته‌های حمایتی و مشوق‌ها برای افزایش باروری در کشورهای حوزه آسیای شرقی کدام‌اند؟ بازیگران خاورمیانه و آفریقا با فرزندآوری چگونه برخورد می‌کنند؟ سیاست‌های خانواده محور در اروپا و آمریکا و به ویژه کشورهای مرفه حوزه اسکاندیناوی چگونه است؟ پرسش‌هایی که در این نوشتار به آنها پاسخ داده خواهدشد. در سال‌های گذشته به دلیل کاهش نرخ باروری و سرعت بالای روند پیری جمعیت در جهان، کشورهای مختلف در پی افزایش زاد و ولد برآمده‌اند و در این راستا، مشوق‌هایی را برای خانواده‌ها در نظر گرفته‌اند که به اصطلاح «پاداش نوزاد» می گویند؛ پاداشی که بیشتر شامل دستمزد و حقوق بیشتر، مرخصی زایمان با حقوق، وام‌های بلا عوض، زمین، معافیت مالیاتی، بسته‌های حمایتی و غیره می‌شود.