در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        ارز کافی برای تامین شیر خشک تخصیص داده شده است
        سالم‌خبر: مدیر کل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: میزان تأمین کل شیرخشک رگولار در سال گذشته به ۷۰ میلیون قوطی رسید که بیشتر آن از محل تولید داخل بود. علیرضا رستمی اظهار کرد: میزان تأمین کل شیرخشک معمولی در سال گذشته ۷۰ میلیون قوطی بود که به صورت میانگین ماهانه به ۵.۸ میلیون قوطی می‌رسید که البته در ۲ ماهه پایانی سال روند صعودی داشته است. وی در مورد تأمین شیرخشک رژیمی نیز افزود: سال گذشته ۱۰.۵ میلیون قوطی شیرخشک رژیمی تأمین گردید. رستمی ادامه داد: میزان تأمین کل شیرخشک متابولیک در سال گذشته به یک میلیون و ۲۰۰ هزار قوطی رسید. سه‌شنبه، 22 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        سازمان غذا و دارو عامل ایجاد تمامی کمبودهای دارویی در کشور است
        سالم‌خبر: عامل ایجاد کمبودهای دارویی در کشور دقیقا نتیجه سیاست‌های سازمان غذا و داروست. ضمن آنکه این سازمان با سیاست‌های خود موجب به‌هم‌ریختگی مولفه‌های بازار دارو در کشور می‌شود. به گزارش سالم‌خبر؛ اکبر عبداللهی اصل، عضو هیئت علمی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس هیات‌مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران در دومین همایش اقتصاد و مدیریت دارو با همراهی شرکت آسترازنکا تحت عنوان همایش کمبودهای دارویی؛ ریشه‌ها و راهکارها با بیان این مطلب در مورد عوامل ایجاد کمبودهای دارویی در کشور، افزود: بحث سیاست‌گذاری و سیاسی بودن در کشور ما بسیار مطلب بزرگی است.

        به نام رهبری برای خود انحصار دارو ایجاد می‌کنند
        سالم‌خبر: بخش بزرگی از صنعت داروی کشور، دولتی است. مانند هلدینگ تیپیکو که متعلق به تامین اجتماعی است یا هلدینگ دارویی برکت به متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام است. طبیعی است بخش خصوصی تیز با تشکیل انجمن‌ها و سندیکاها به دنبال منافع خود باشد؛ آن‌ها البته ساختار مافیایی ندارند. همه این‌ها هم با سازمان غذا و دارو طرف هستند که یک سازمان دولتی است. بیایید به جای این کلمه که خیلی مناسب هم نیست، از لفظ «اصحاب تعارض منافع» استفاده کنیم.

        دولتمردان لطف کنند هیچ‌گونه کمک و دخالت دستوری در امور صنایع دارویی نکنند
        سالم‌خبر: نایب رئیس اتحادیه مکمل های غذایی و فعال صنعت دارو و سلامت، گفت: یکی از راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی کشور این است که دولت دستور بدهد تا سازمان غذا و دارو عاجلا نسبت به واگذاری مسئولیت‌هایی غیر از سیاست‌گذاری و رگولاتوری، اقدام و این دسته از مسئولیت‌های کاربردی، تخصصی را به سندیکا و انجمن‌های مربوطه انتقال دهند و از دخالت دادن و واگذاری به غیر خودداری کنند. امیر قلن بر،افزود: قیمت‌گذاری دستوری و عدم ایفای تعهدات بیمه و همچنین مباحث مالیاتی، گرفتاری‌های زیادی را برای صنایع دارویی ایجاد کرده و در این رابطه راهکارهایی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.