در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        میوه‌ای که یخ‌زده آن سرشار از ویتامین‌هاست
        آیا تا به حال به فریز کردن لیمو فکر کرده اید؟ این یک روش بسیار سودمند است و ما در ادامه همه چیز را در این باره به شما خواهیم گفت. سه‌شنبه، 22 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        دو داروی لاغری و چربی‌سوز جلبک و بلوبری غیرمجاز است
        سالم‌خبر: روابط عمومی سازمان غذا و دارو نسبت به فرآورده لاغری غیرمجاز چربی سوز جلبک و بلوبری هشدار داد. به گزارش سالم‌خبر، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: فرآورده لاغری چربی سوز جلبک و بلوبری غیرمجاز بوده و دستور جمع آوری آن صادر شده است. بنابراین با اعلام هشدار نسبت به عدم مصرف محصول لاغر کننده و چربی سوز جلبک و بلوبری با ادعای درمانی خاطرنشان می‌شود که استفاده از فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل تقلبی و غیرمجاز سلامتی افراد را به خطر انداخته و با توجه به اهمیت موضوع، اداره کل فراورده‌های سنتی و مکمل دستور جمع آوری این فرآورده غیرمجاز را داده است.

        تیروئید سالم حتما دارای این سه فاکتور مهم و اصلی است
        توجه به سه فاکتور ساده می‌تواند شما را تا حد بالایی از ابتلا به مشکلات تیروئید دور نگه دارد؛ «یوگا»، «مدیتیشن» و «تغذیه» سه عامل مهم و در عین حال ساده هستند که می‌توانند مکمل درمان‌های معمولی باشند.

        طرز تهیه رب گوجه فرنگی
        رب گوجه فرنگی یک نوع محصول حاصل از پخت و آسیاب گوجه‌فرنگی است که مورد استفاده گسترده‌ای در آشپزی دارد. این محصول غذایی غنی از ویتامین C، آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی برای سلامت قلب و سلامت پوست مناسب است. رب گوجه فرنگی معمولاً به عنوان یک بخش مهم در انواع غذاها مانند خورشت‌ها، سوپ و خوراک‌های گوشتی، پیتزاها و ساندویچ ها، پاستا و دیپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، این محصول می‌تواند به‌عنوان یک پایه برای تهیه انواع سس‌ها باشد.در ادامه در خصوص طرز تهیه رب گوجه فرنگی و جرئیات مربوط به آن صحبت کرده‌ایم.