در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        برای داشتن یک پیاده روی موثر این نکات را لحاظ کنید
        پیاده روی یک فعالیت ورزشی بسیار مفید است که افراد در هر سنی می‌تواند آن را انجام بدهد. چهارشنبه، 23 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        سازمان غذا و دارو مقصر اصلی کمبود انسولین در کشور است
        سالم‌خبر: عضو هیأت مدیره انجمن داروسازان ایران، در خصوص چرایی بروز کمبود انسولین در کشور، گفت: انسولین دارویی نیست که برای مصرف آن صبر کنیم، بلکه باید مشکلات پیش بینی شود و سازمان غذا و دارو، ذخیره حداقل ۶ ماهه در کشور داشته باشد. تعجب می‌کنم چرا دوستان در سازمان غذا و دارو ذخیره استراتژیک را نادیده گرفتند که حتی تولید کننده دچار مشکل می‌شود ما دچار کمبود دارو شویم. هادی احمدی،گفت: همه چیز به مدیریت صحیح حوزه دارو بر می‌گردد و این مدیریت صحیح نیازمند آمار و عدد درست و همچنین نقدینگی مناسب و تأمین ارز است.

        نابینایان را به مراکز ورزشی راه نمی‌دهند!
        مراکز ورزشی در سطح شهر تهران افراد نابینا را راه نمی‌دهند. این مراکز شرط کرده‌اند نابینایان فقط در صورت داشتن همراه می‌توانند ثبت‌نام کنند و آن‌ها را بدون داشتن همراه‌ ثبت‌نام نمی‌کنند در حالیکه این شرط هزینه‌های آنها را دو برابر کرده و موجب ترک ورزش آنها می‌شود.

        «ورزش» موثر بر سلامت روده
        نتایج تحقیقات نشان می‌دهد ورزش بر سلامت کلی روده تأثیر می‌گذارد و به عنوان مثال با افزایش سن، بهترین ورزشی که می‌توان برای کاهش یا پیشگیری از یبوست انجام داد، فعالیت‌های هوازی مانند پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، دویدن و شنا است و برخی از حرکات یوگا نیز باعث تحریک هضم می‌شوند.