در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        چرا هنگام بالا رفتن از پله ها دچار تنگی نفس می شوم؟
        احساس خستگی موقع بالا رفتن از پله و تنگی نفس پله بالا رفتن را اکثر مردم تجربه کرده اند و برای جلوگیری از این نوع تنگی نفس راه های ساده ای وجود دارد. چهارشنبه، 23 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        مشاوره رایگان کنترل و پیشگیری از بیمارهای قلبی در جنوب تهران
        سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی گفت: گروه‌های جهادی مرکز قلب تهران برای غربالگری رایگان پنج شنبه چهارم مرداد ماه در پایگاه بهداشت دادوش واقع در عبدل آباد ناحیه دو مستقر می‌شوند.

        اجرای ۴ هزار و ۶۴۹ پروژه سلامت در ۳۴ ماه فعالیت دولت مردمی
        معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از اجرای ۴ هزار و ۶۴۹ پروژه در بخش‌های مختلف بهداشتی، درمانی و آموزشی طی ۳۴ ماه فعالیت دولت مردمی خبر داد و گفت: در این مدت ۱۰۰ هزار و ۶۵۹ نیرو نیز جذب، استخدام و تبدیل وضعیت شدند.

        دایره فهرست دارویی کشور را تنگ‌تر کنید! به واردات دارو نیاز نداریم همه را خود تولید می‌کنیم!
        سالم‌خبر: هیات مدیره سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی، در نامه‌ای به رئیس جمهور منتخب، خواستار اصلاح نظام دارویی کشور در جهت کاهش هزینه دسترسی به دارو شد. در نامه هیأت مدیره سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، آمده است: ضمن عرض تبریک به مناسبت انتخاب امیدوارانه ملت ایران و آرزوی دستیابی به تمام اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی در دوران ریاست جمهوری حضرتعالی، بر خود وظیفه می‌دانیم اولویت‌های امور دارو را در سه بند به عنوان اصلاح نظام دارویی و کاهش هزینه دسترسی به دارو، یادآوری نماییم.