در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        نرخ ایده‌آل ضربان قلب در زمان استراحت و شیوه سنجش آن
        نرخ ضربان قلب اغلب یکی از علائم حیاتی است که چندان جدی گرفته نمی‌شود؛ اما در واقع می‌تواند پیام‌های مهمی در مورد وضعیت سلامتی‌تان بدهد. چهارشنبه، 23 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        70 ذرصد از افکار ذهن ما منفی است
        سالم‌خبر: یک متخصص جراحی مغز و اعصاب، ضمن اشاره به شگفتی‌های مغز زنان، گفت: روزانه بیش از ۵۰ هزار فکر به ذهن ما خطور می‌کند که ۷۰ درصد آنها افکار منفی است. علیرضا زالی، با حضور در برنامه تلویزیونی به مناسبت روز جهانی مغز اظهار کرد: دلیل نامگذاری این روز توسط انجمن بین المللی مغز این است که در دهه‌های آینده بیماری‌های مغز و اعصاب بخش مهمی از بار بیماری‌ها را به خود اختصاص خواهند داد. وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخش زیادی از بیماری‌های مغز و اعصاب قابلیت پیشگیری دارند انتخاب این روز به منظور معطوف کردن توجه مردم و مسئولان و سیاست‌گذاران کشورهای مختلف به سلامت مغز با نگاه پیشگیرانه است.

        با توزیع دستگاه MRI ؛ استیضاح یک وزیر لغو می‌شود
        سالم‌خبر: رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران، گفت: اگر مجلس بخواهد وزیر استیضاح کند، همان وزیر تعدادی دستگاه تجهیزات پزشکی گرانقیمت را بین بعضی از استیضاح کنندگان توزیع می‌کند و استیضاح لغو می‌شود. اینها در شان جمهوری اسلامی و نظام نیست اما اینها اتفاق افتاده است و وجود دارد.

        طرز تهیه رب گوجه فرنگی
        رب گوجه فرنگی یک نوع محصول حاصل از پخت و آسیاب گوجه‌فرنگی است که مورد استفاده گسترده‌ای در آشپزی دارد. این محصول غذایی غنی از ویتامین C، آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی برای سلامت قلب و سلامت پوست مناسب است. رب گوجه فرنگی معمولاً به عنوان یک بخش مهم در انواع غذاها مانند خورشت‌ها، سوپ و خوراک‌های گوشتی، پیتزاها و ساندویچ ها، پاستا و دیپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، این محصول می‌تواند به‌عنوان یک پایه برای تهیه انواع سس‌ها باشد.در ادامه در خصوص طرز تهیه رب گوجه فرنگی و جرئیات مربوط به آن صحبت کرده‌ایم.