در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        ۱۰ نشانه هشداردهنده که می‌گوید کلسترول خون شما بالا رفته
        احساس ضعف، خستگی و میل به خواب در ساعات غیر معمول روز ناشی از تغذیه نامناسب، فعالیت بدنی بیش از حد و یا برخی بیماری‌ها است. با این حال کلسترول بالا هم می‌تواند یک عامل دخیل باشد. چهارشنبه، 23 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        شرایط ویژه پرستاران در روزهای کاهش ساعت کار
        رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: در روزهای گرم سال که ادارات و اصناف کاهش ساعت کاری دارند، کارکنان نظام سلامت به خصوص پرستاران با افزایش مراجعات و شرایط ویژه کاری مواجه می شوند.

        مشکل کمبود 1800 نیرو در اورژانس تهران
        دکتر فرهانی معاون فنی و عملیات اورژانس استان تهران با اشاره به اینکه زمان استاندارد برای رسیدن به مصدوم و ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی در کلان شهر تهران حدود 12 دقیقه است که باید در 90درصد مأموریت‌ها به این زمان برسیم اما با توجه به مشکلات مطرح شده کمبود نیرو و تجهیزات اکنون زمان 15 دقیقه و نیم است که برای جبران این زمان موتورلانس را فعال و تقویت کردیم که این موتورها به طور میانگین در 12 دقیقه به محل حادثه می‌رسند اما آمبولانس‌ها به خاطر ترافیک شهری هنوز با استاندارد فاصله دارد.

        تعطیلی تمام مراکز دولتی و بانک‌ها در روز یکشنبه ۷ مرداد
        روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود.