در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        نوشیدن آب مقطر خطرناک است؟
        آب مقطر از بخار آب جوش به وجود می آید. با جوشاندن آب، مواد معدنی و سایر ناخالصی‌ ها از بین می‌ روند و آب مقطر در حالت «خالص‌ تر» باقی می‌ ماند. چهارشنبه، 23 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        شیوه صحیح مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت
        همه ما دوست داریم چهره‌ای چاق داشته باشیم، زیرا چاقی صورت ما را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد. با اینکه چاق شدن صورت به ژنتیک و درصد وزن بستگی دارد، اما برخی مواد غذایی می‌توانند چهره ما را کمی چاق‌تر کنند.

        بیماران بابت خرید دارو 80 همت از جیب خود پرداختند
        سالم‌خبر: نایب رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های پخش دارو و مکمل، گفت: بازار دارویی حدود ۱۷۰ همت به قیمت مصرف کننده در سال ۱۴۰۲ بود و حدود ۸۰ همت از این عدد از جیب بیمار پرداخت شده است. این رقم بسیار زیاد است و اصلا قرار نبوده بیمار اینطور پرداخت انجام دهد. وحید محلاتی، افزود: آقای پزشکیان قبل از مشخص شدن وضعیت هیئت وزیران و پیش از رأی اعتماد مجلس به وزرا این دستور را به چند بخش از جمله سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی دادند که به شرایط هشدارآمیز دارو رسیدگی کنند.

        طرح دارویار هنوز 52 میلیارد تومان طلبکار است
        سالم‌خبر: رئیس سازمان غذا و دارو درباره آخرین وضعیت تخصیص ارز دارو و تجهیزات پزشکی، گفت: حدوداً ۷۵ هزار میلیارد تومان برای دارویار مصوب شده است که از این عدد تا الان ۲۳ هزار میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده و حدود ۱۳۴۰۰ میلیارد تومان آن به داروخانه‌های سرپایی و بستری رسیده است.   سید حیدر محمدی درباره اجرای طرح اصلاح سیاست‌های ارزی دارو اظهار کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی و اختلاف آن با ارز آزاد باعث شده بود که بخشی از دارو‌های ما از زنجیره خارج شود، لذا طرح اصلاح سیاست‌های ارزی اجرا شد تا به جای این‌که ارز را به ابتدای زنجیره بدهیم، یارانه دارو به انتهای زنجیره اختصاص یابد. وی افزود: بر این اساس بانک مرکزی مابه‌التفاوت را در قالب یارانه پرداخت می‌کند تا پرداخت از جیب بیمار افزایش پیدا نکند.