در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        سالم‌خبر: بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت و درمان در پیامی به مسعود پزشکیان، انتخاب وی را به عنوان نهمین رییس جمهور ایران تبریک گفت. بهرام عین اللهی، در پیام خود خطاب به رئیس جمهور منتخب، عنوان داشت: حضور و مشارکت پرشور ملت شریف ایران اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان از تعهد مردم عزیزمان به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دارد. ضمن تبریک این انتخاب شایسته به محضر مقام معظم رهبری و ملت غیور ایران، برای دولت چهاردهم و جنابعالی به عنوان رئیس جمهور منتخب که برآمده از نظام سلامت هستید، در مسیر تحقق عدالت محوری، محرومیت زدایی و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی مبتنی بر سیاست‌های کلی نظام سلامت، آرزوی توفیق دارم. سه‌شنبه، 19 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        هشدار ابتلاء به ایدز و هپاتیت با تتو و پیرسینگ!
        سالم‌خبر: در غیاب نظارت‌های دقیق و میدانی، انجام پیرسینگ در مراکز غیرتخصصی و غیرمجاز ریسک ابتلا به بیماری‌های عفونی و هپاتیت را افزایش داده است. گوش، ابرو، لب، بینی و …! حالا موج نصب پیرسینگ‌های عجیب و غریب از دخترها به پسرها هم سرایت کرده است. شاید دیدن این نوع مدها تا همین چندوقت پیش فقط در فضای مجازی ممکن بود اما حالا این سبک مد آهسته آهسته جای خود را در بین برخی از جوانان آلامد هم باز کرده‌است.

        سیاح رفت اما بغض او از رئیس سازمان غذا و دارو باقیست/ حکم اولیه محمدی دو ماه حبس!
        سالم‌خبر: سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع دارو که با سلامت مردم ارتباط دارد مساله مهمی برای حاکمیت و بهداشت و درمان و بخش دارویی است. اصغر جهانگیر در نشست خبری امروز گفت: هفته گذشته هشتمین جلسه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم با محوریت کالاهای سلامت محور  برگزار شد و در آن جلسه چالش‌های حوزه دارویی بررسی شد.     وی افزود: ما همگی شاهدیم و شهادت می‌دهیم که در دوران کرونا، مدافعین عرصه سلامت چه خدمات بزرگی را به مردم عزیزمان داشتند و قدردان این زحمات هستیم؛ لذا بیان چالش‌های دارویی به بیان نادیده گرفتن زحمات آنها نیست. وی تاکید کرد: موضوع دارو که با سلامت مردم ارتباط دارد مساله مهمی برای حاکمیت و بهداشت و درمان و بخش دارویی است؛ لذا نیاز بود جلسه‌ای  برگزار شد.

        آیا شورای عالی انقلاب فرهنگی برای مداخله فاجعه‌بار خود در حوزه پزشکی پاسخی دارد؟
        سالم‌خبر: وزیر بهداشت و درمان از مصوبه افزایش ظرفیت رشته پزشکی در دانشگاه‌ها انتقاد کرد و گفت: طی ۴ سال گذشته نزدیک ۱۰۰ درصد افزایش ظرفیت در دانشگاه داشته‌ایم و این بدون ارتقای زیرساخت‌ها برای پیشرفت علم است. محمد رضا ظفرقندی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور که امروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران با حضور رییس جمهور برگزار شد، به ضرورت توجه به عدالت آموزشی در کشور تاکید کرد و گفت: کیفیت تحصیل در دانشگاه‌های علوم پزشکی امری بسیار مهمی است. با توجه به اینکه دانشجویان این دانشگاه‌ها در آینده با جان مردم سر و کار دارند، اگر به امر کیفیت بی توجهی صورت بگیرد، آسیب جدی به سلامت مردم وارد می‌شود.