در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        سالم‌خبر: اگرچه پیش‌تر مخبر، سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری و مسعود پزشکیان رییس‌جمهوری منتخب مردم بر عدم ایجاد تعهد و بارمالی و تغییر در ساختار و نیروی انسانی تا استقرار دولت جدید تذکر داده بودند اما امروز سه شنبه طی مراسمی با حضور مخبر، دو وزیر دولت سیزدهم، معاون علمی و فناوری نهاد ریاست‌جمهوری و محمدسعید سرافراز، مسوول سابق بسیج دانشگاه شریف و رییس سازمان ملی هوش مصنوعی، این سازمان افتتاح شد. این سازمان به رغم عدم تکمیل جامع با سرعت مقدمات افتتاح آن تدارک دیده و با حضور مسوولان و وزیران دولت سیزدهم طی مراسمی افتتاح شد. سه‌شنبه، 19 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        انتخاب سخت/ چالش‌های انتصاب رییس سازمان غذا و دارو در دولت آقای پزشکیان
        سالم‌خبر: یک و نیم ماه از رای اعتماد مجلس به کابینه دکتر پزشکیان می‌گذرد و وزیر بهداشت درمان ایشان، آقای دکتر ظفرقندی علیرغم وقوف به اهمیت حوزه غذا و دارو هنوز در انتخاب و انتصاب رییس این سازمان به جمع بندی نهایی نرسیدند. اگرچه به مصداق اتاق جراحی می‌توان در اینجا هم متذکر شد که ‌" یک ریسک حساب شده و سریع اغلب از یک قطعیت کند بهتر است" بنظر می‌رسد تطویل این انتخاب نه فقط مدیران و کارشناسان فعلی را دچار فرسودگی و تنش میکند بلکه موجی از ناامیدی را بین طرفداران دولت جدید ایجاد خواهد کرد. علل این تاخیر را می‌توان هم در شرایط محیطی و هم در شرایط مدیریتی آقای وزیر جستجو کرد. در اینجا به برخی از این دلایل از نظر نگارنده اشاره می‌شود: 1.

        ایرانی‌ها هشت برابر متوسط جهانی می‌سوزند
        سالم‌خبر: آمار دقیقی از میزان سوختگی‌های سالانه در کشور وجود ندارد اما آمارهای تقریبی نشان از آن دارد که در ایران هشت برابر متوسط جهانی می‌سوزیم. محمد‌جواد فاطمی، رئیس هیئت‌مدیره انجمن ققنوس (حمایت از بیماران دچار سوختگی)، فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیم، در زمینه مسائل و مشکلات روزافزون بیماران سوختگی در کشور با بیان این مطلب افزود: متأسفانه در ایران آمار و ارقام درست و دقیقی وجود ندارد و این کاستی در تمام زمینه‌ها مشاهده می‌شود. آمارها تقریبی هستند. عددی که ما داریم، این است که در ایران هشت برابر متوسط جهانی می‌سوزیم، حالا این رقم را بعضی‌ها کمتر و بعضی‌ها بیشتر برآورد می‌کنند. سالانه حدود ۳۰ هزار نفر بیمار سوختگی در بیمارستان‌های ما بستری می‌شوند.