در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        سالم‌خبر: معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد: جریمه تخلفات پزشک نماها میلیاردی شد.   سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان، اظهار کرد: دخالت و ورود افراد فاقد صلاحیت، غیرمجاز و غیرپزشک که به ویژه به حوزه زیبایی ورود می‌کنند، یکی از مشکلات نظام سلامت به حساب می‌آید. به دلیل ضعف قانونی، جریمه افراد فاقد صلاحیت،  غیرمجاز و غیرپزشک ۵ میلیون تومان بود و این مبلغ بازدارنده نبود.   وی با اشاره به افزایش مبلغ جریمه تخلف پزشک‌نماها گفت: براساس مصوبه ۴ تیر ماه ۱۴۰۳ هیات‌وزیران، میزان جریمه پزشک‌نماها افزایش یافته است. میزان این جریمه برای بار نخست ۵۸۰ میلیون تومان است. سه‌شنبه، 19 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        هشدار ابتلاء به ایدز و هپاتیت با تتو و پیرسینگ!
        سالم‌خبر: در غیاب نظارت‌های دقیق و میدانی، انجام پیرسینگ در مراکز غیرتخصصی و غیرمجاز ریسک ابتلا به بیماری‌های عفونی و هپاتیت را افزایش داده است. گوش، ابرو، لب، بینی و …! حالا موج نصب پیرسینگ‌های عجیب و غریب از دخترها به پسرها هم سرایت کرده است. شاید دیدن این نوع مدها تا همین چندوقت پیش فقط در فضای مجازی ممکن بود اما حالا این سبک مد آهسته آهسته جای خود را در بین برخی از جوانان آلامد هم باز کرده‌است.

        افتتاح بانک شیر بیمارستان کودکان مفید با ساخت و راه‌اندازی داروسازی دکتر عبیدی
        سالم‌خبر: بانک شیر بیمارستان کودکان مفید تهران چهارشنبه 25 مهر ماه، با حمایت داروسازی دکتر عبیدی افتتاح شد. داروسازی دکتر عبیدی هم‌سو با اهداف مسئولیت اجتماعی خود و ارتقای سطح سلامت جامعه با راه‌اندازی بانک شیر بیمارستان مفید، گامی مهم برای حفظ سلامت نوزادان برداشت تا زمینه‌ساز آینده‌ای سالم‌تر برای جامعه باشد.

        ۱۰ اصل مهم که باعث سلامت قلب و مانع سکته قلبی می‌شود
        اصلاح شیوه زندگی، مهم‌ترین اصل برای پیشگیری از بسیاری از بیماری‌های مختلف است که مورد تأیید و تاکید همه صاحب نظران، سازمان‌های جهانی و نظام سلامت قرار گرفته است. اگر می خواهید قلب شما هیچ وقت بیمار نشود و گرفتار پزشک و دارو برای درمان قلبتان نباشید، باید ۱۰ اصل مهم را رعایت کنید.