در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        معاون اداره کل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: سازمان غذا و دارو در تأمین و ذخیره شیرهای PKU، هیچ مشکلی ندارد. سه‌شنبه، 19 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        شرکت پخش غیرمجاز داروی مداخله‌گران در امور پزشکی در مشهد پلمپ شد
        سالم‌خبر: مدیر امور دارو و مواد غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یک انبار و شرکت پخش غیرمجاز دارو به همت کارشناسان معاونت غذا و داروی این دانشگاه در مشهد شناسایی و پلمب شد. به گزارش سالم‌خبر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، علی‌اصغر اسماعیل‌زاده روز شنبه در این خصوص افزود: کارشناسان مدیریت امور دارو و مواد تحت کنترل و اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و شیرخشک این معاونت در قالب گشتی مشترک با حضور قاضی سیار تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت اقتصادی، یک انبار و شرکت پخش دارو فاقد هرگونه مجوز از سازمان غذا و دارو که اقدام به نگهداری و توزیع فرآورده‌های دارویی بویژه در عطاری‌ها می‌نمود را  شناسایی کردند.

        اعلام اسامی مکمل‌های ورزشی تقلبی و هشدار سازمان غذا و دارو
        سالم‌خبر: ​مدیرکل بازرسی سازمان غذا و دارو، با اعلام اسامی برخی برندهای مکمل ورزشی تقلبی و غیرمجاز، از گسترش ورود این محصولات به کشور از طریق قاچاق و تولیدات زیرزمینی خبر داد و تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌های ویژه برای جلوگیری از فروش این فرآورده‌ها در بازار و فضای مجازی را خواستار شد. قاسم حیدری با اعلام خبر تأکید کرد: این فرآورده‌ها یا از طریق قاچاق وارد کشور می‌شوند یا در کارگاه‌های زیرزمینی و بدون مجوزهای قانونی تولید می‌شوند و متأسفانه این محصولات به راحتی در بازار و حتی در فضای مجازی به فروش می‌رسند و بدون هیچ نظارتی در دسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند که می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری برای سلامتی افراد داشته باشد.

        داروهای لاغری اوزمپیک و مونجارو در تهران ۱۵ تا ۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد
        سالم‌خبر: پای دو داروی معروف لاغری اوزمپیک و مونجارو Ozempic و Mounjaro به ایران هم باز شد. این در حالیست که با وجود اثربخشی این دو دارو در مدیریت وزن و کنترل قند خون در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد توجه قرار گرفته‌ اما سازمان غذا و داروی ایران تاکنون هیچ مجوزی برای واردات قانونی آنها صادر نکرده است. با این وجود بررسی‌ها از داروخانه‌ها نشان می‌دهد که این داروهای تزریقی به راحتی در دسترسند و با قیمت‌های میلیونی عرضه می‌شوند. داروهایی که به شکل مسافری از ترکیه، کانادا، آلمان و... وارد می‌شوند و به نسخه‌های متخصصان هم راه پیدا کرده‌اند. نه تنها داروخانه‌ها که برخی سایت‌ها و کلینیک‌های زیبایی هم این داروها را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند.