در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        دانشیار ارتودنسی دانشكده دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی، درباره انجام ارتودنسی در سنین بالا، توضیحاتی داد. شنبه، 9 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        خانم ها 150 دقیقه در هفته فعالیت فیزیکی داشته باشند
        دکتر محمدرضا سهرابی در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ضمن گرامیداشت هفته سلامت بانوان ایرانی گفت: توجه به سلامت زنان اهمیت بسیار زیادی دارد و ارتقای سلامت آنان نقش موثری در ارتقای سلامت تمامی افراد جامعه ایفا می‌کند. وی با اشاره به ارتباط مسایل مختلف با سلامت زنان خاطرنشان کرد: مواردی نظیر بارداری، شیردهی، یائسگی و پذیرفتن نقش همسری و مادری، سلامت زنان را تحت‌ تاثیر قرار می‌دهند. دکتر سهرابی با اشاره به نقش کلیدی زنان در انتخاب و ترویج سبک زندگی سالم در خانواده بر ضرورت ارتقای سطح سواد سلامت بانوان جامعه تاکید کرد و انتخاب سبک زندگی سالم را نیازمند مشارکت و خردجمعی دانست.

        هشدار ابتلاء به ایدز و هپاتیت با تتو و پیرسینگ!
        سالم‌خبر: در غیاب نظارت‌های دقیق و میدانی، انجام پیرسینگ در مراکز غیرتخصصی و غیرمجاز ریسک ابتلا به بیماری‌های عفونی و هپاتیت را افزایش داده است. گوش، ابرو، لب، بینی و …! حالا موج نصب پیرسینگ‌های عجیب و غریب از دخترها به پسرها هم سرایت کرده است. شاید دیدن این نوع مدها تا همین چندوقت پیش فقط در فضای مجازی ممکن بود اما حالا این سبک مد آهسته آهسته جای خود را در بین برخی از جوانان آلامد هم باز کرده‌است.

        تجمع کادر درمان در محکومیت حمله اسرائیل به بیمارستان‌ها
        جمعی از اساتید، پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، پرستاران، کارکنان نظام سلامت و دانشجویان علوم پزشکی تهران پس از موشک باران بیمارستان هلال احمر توسط رژیم غاصب صهیونیستی و در سالروز حمله وحشیانه این رژیم کودک کش به بیمارستان المعمدانی غزه تجمع کردند.