در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        در پی درگذشت محدثه خاکپور، فوق تخصص نوزادان شهر قوچان و مطرح شدن ادعاهایی مبنی بر فوت وی بر اثر ابتلا به تب دنگی، رئیس کل سازمان نظام پزشکی بر پیگیری همه جانبه این موضوع تاکید کرد. دوشنبه، 18 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        کاهش 40 درصدی احتمال آسیب به عروق خون‌رسان قلب با محصول جدید کوبل دارو
        سالم‌خبر: داروی آربیکور پلاس® (ARBICOR-PLUS) محصول جدید کوبل دارو، راهکار نوین درمانی دیگری از خانواده محصولات آربیکور (ARBICOR) است. آربیکور پلاس® (ARBICOR-PLUS) نسبت به مصرف جداگانه ترکیبات تشکیل‌دهنده خود میزان کنترل فشار خون را تا 20 درصد بهبود می‌بخشد. افزون‌براین احتمال آسیب به عروق خون‌رسان قلب را تا 40 درصد و حوادث عروق مغزی را تا 54 درصد کاهش می‌دهد.[1] فشار خون بالا یکی از عوامل اصلی در ابتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی است. فشارخون نرمال در افراد بالغ، به عدد کمتر از 120 روی 80 میلی‌متر جیوه گفته می‌شود. طبق گزارش واحد بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در بهار 1401، بیش از 18 میلیون بزرگسال در ایران مبتلا به فشار خون بالا هستند.

        رئیس اداره نظارت بر امور درمان وزارت بهداشت درباره علت ممنوعیت استفاده از لاک و کاشت ناخن برای کادر درمان توضیح داد.

        سالم‌خبر: دارویی که از سوی دونالد ترامپ توصیه شده بود، ظاهراً در دوران همه‌گیری کرونا باعث مرگ‌ومیر هزاران نفر شده است. داروی «هیدروکسی کلروکین» در طول همه‌گیری کرونا معمولاً بدون برچسب و مجوز خاصی مصرف می‌شد. اکنون تحقیقات نشان می‌دهد که این داروی ضدمالاریا ممکن است باعث مرگ حدود 17,000 نفر در پنج کشور اروپایی و ایالات متحده در طول موج اول همه‌گیری کرونا شده باشد. سازمان غذا و داروی آمریکا در اسفند 1398 مجوز این دارو را صادر کرد، اما پس از چهار ماه دستور لغو آن را داد. براساس مقاله منتشرشده در Biomedicine & Pharmacotherapy، این دارو باعث عوارض جانبی شدید مانند اختلالات ریتم قلب می‌شود.