در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        معاون اجتماعی سازمان انتقال خون با بیان اینكه از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهم از سازمان انتقال خون حمایت كند، اظهار كرد: از دولت آتی انتظار داریم به سازمان انتقال خون كمك شایانی كند تا بتوانیم تجهیزات و نیازهای این مجموعه را با هدف ارائه خدمات یکشنبه، 10 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        مشروبات الکلی تقلبی با برندهای جذاب عامل افزایش مسمومیت
        رئیس کنترل کیفی آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: امروزه برخی مشروبات تقلبی با برندهای جذاب در بازار عرضه می‌شوند که مصرف آن‌ها می‌تواند به کوری و حتی مرگ منجر شود.

        آموزش خودمراقبتی باید از مدارس شروع شود
        رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: خودمراقبتی علم پیچیده‌ای است که باید از طریق مدارس به دانش‌آموزان و خانواده‌ها منتقل شود.

        سالم‌خبر: رئیس اداره مواد اولیه دارویی سازمان غذا و دارو گفت: تعداد پروانه‌های تأسیس کارخانه‌های تولید دارو به ۲۶ مورد رسید که نشان‌دهنده رشد ۲۷۱ درصدی است. این امر بیانگر توجه جدی به تأسیس و توسعه کارخانه‌های تولید دارو در کشور است.   حسین شمالی رئیس اداره مواد اولیه دارویی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: سازمان غذا و دارو به‌عنوان نهاد نظارتی، در این مدت عملکرد موفقی در حوزه مواد اولیه دارویی داشته است. بر اساس آمار منتشر شده، تعداد پروانه‌های تولید صادر شده به ۱۸۴ مورد رسید که نشان‌دهنده رشد ۲۹ درصدی نسبت به سال قبل است.   وی افزود: یکی از اقدامات مؤثر در این حوزه، افزایش بازرسی‌های GMP از خطوط تولید مواد اولیه دارویی بوده است.