در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت از تحت پوشش قرار گرفتن 7 قلم داروی درمان سرطان در صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج و كاربرد آن در سرطان‌های ریه، سینه، پروستات، تخمدان و لینفوما خبر داد. یکشنبه، 10 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        سامل خبر: رئیس مرکز تحقیقات سلامت مردان و بهداشت باروری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد، می‌گوید: درمان جویان خارجی به دلیل پزشکان حاذق، تجهیزات به روز پزشکی و همچنین پایین بودن هزینه درمان به ایران می‌آیند. به گزارش سالم خبر، حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد زوج های ایرانی نابارورند. یعنی از هر ۱۰۰ خانوار ایرانی، ۱۰ تا ۱۵ خانوار لذت شیرین فرزنددار شدن را تجربه نخواهند کرد. ناباروری فقط لذت پدر یا مادر بودن را از زوج‌ها نمی گیرد بلکه باعث کاهش رشد جمعیت هم می‌شود. درمان ناباروری در ایران پیشرفت‌های فراوانی داشته است و دیگر لازم نیست زوج‌های نابارور ایرانی برای درمان راهی کشورهای اروپایی شوند.

        سالم‌خبر: معاون درمان وزارت بهداشت گفت: پروانه فعالیت بیمارستان گاندی به دلیل برطرف نکردن مشکلات مربوط به استاندارد آتش‌نشانی و قرارداد با بیمه‌ها تمدید نشده بود. سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت امروز در نشست خبری دهه فجر که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، از رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر ۷ سال کشور در مراکز درمانی دولتی خبر داد و گفت: این موضوع در هیات دولت مصوب شد و بزودی به همه دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز درمانی دولتی ابلاغ می‌شود. کریمی افزود: درمان ۳۳ میلیون نفر نیز در قالب نظام ارجاع در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر ،روستاها و عشایری رایگان شده است.

        سالم خبر: با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بیان کشور برای اولین بار از تولید داروی تزریقی ضد سرطان "سیکلوفسفاماید" رونمایی شد. به گزارش سالم خبر، رییس پارک علم و فناوری استان البرز در مراسم رونمایی از این دارو با اشاره به برخی از اثرات آن اظهار کرد: استفاده از این داروی تزریقی در درمان طیف وسیعی از سرطان‌ها از جمله خون، تخمدان، پستان و چشم  اثرگذار است. مهدی عباسی با اشاره به اینکه تا کنون صد درصد نیاز کشور به این داروی پرمصرف از طریق واردات تامین می‌شد، افزود: با تولید انبوه و عرضه آن ضمن پیشگیری از ارزبری بالا برای واردات، مشکل درمانی بیماران برطرف می‌شود.