در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        معاون بهداشت وزارت بهداشت، از وجود پشه آئدس در ۴ استان کشور خبر داد. سه‌شنبه، 19 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        هشدار ابتلاء به ایدز و هپاتیت با تتو و پیرسینگ!
        سالم‌خبر: در غیاب نظارت‌های دقیق و میدانی، انجام پیرسینگ در مراکز غیرتخصصی و غیرمجاز ریسک ابتلا به بیماری‌های عفونی و هپاتیت را افزایش داده است. گوش، ابرو، لب، بینی و …! حالا موج نصب پیرسینگ‌های عجیب و غریب از دخترها به پسرها هم سرایت کرده است. شاید دیدن این نوع مدها تا همین چندوقت پیش فقط در فضای مجازی ممکن بود اما حالا این سبک مد آهسته آهسته جای خود را در بین برخی از جوانان آلامد هم باز کرده‌است.

        سمپوزیوم بین‌المللی طب سنتی؛ فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های ایران در عرصه جهانی و تبادل تجربیات
        سالم خبر: نفیسه حسینی یکتا؛ برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی چشم‌انداز قانون‌گذاری و سیاست‌گذاری طب‌های سنتی و مکمل را فرصتی مناسبی برای تبادل تجربیات بین کشورهای مختلف و معرفی  ایران به عنوان یکی از قطب‌های مهم طب سنتی در جهان دانست.  به گزارش سالم خبر، نفیسه حسینی یکتا، مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، با اشاره به پیشینه غنی طب ایرانی و به رسمیت شناخته شدن آن در عرصه بین‌المللی، بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌ غنی این مکتب طبی تأکید کرد.   وی با بیان اینکه سازمان جهانی بهداشت در حوزه طب‌های سنتی و مکمل راهبردی را ابلاغ کرده است خاطرنشان کرد: کشورهای مختلف در درجات متفاوت بر اساس این راهبرد در حوزه‌های مختلف اعم از سیاستگذاری، آموزش، خدمات و پژوهش دستاوردهایی داشته اند.

        تصمیم وزارت بهداشت برای اجرای برنامه پزشکی خانواده در کشور
        مشاور معاون وزیر بهداشت از تصمیم وزارت بهداشت برای اجرای برنامه پزشکی خانواده در سراسر کشور خبر داد و گفت: در مرحله اول پیش بینی شده این برنامه در 10 استان که بالاترین پوشش بیمه خدمات سلامت را دارند، آغاز شود.