در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        سالم‌خبر: گروه اسنپ در گزارشی عملکرد سالانه خود در سال 1402 در 217 صفحه از جزییات و آمار خدمات خود را منتشر کرد. در این گزارش علاوه بر اطلاعاتی خواندنی درباره بیشترین درآمده راننده اسنپ در ایران با 675 میلیون تا کباب محبوب‌ترین غذاهای اسنپ‌فود، در بخش آخر آن به عملکرد اسنپ در حوزه پزشکی و دارو طی سال گذشته پرداخت شده است. براساس این گزارش تعداد کل کاربران اسنپ دکتر طی سال گذشته تعداد 15.022.400 نفر بوده که از این تعداد 1.211.170 نفر از آنان جزو کاربران فعال اسنپ دکتر در سال 1402 محسوب می شوند. براساس این گزارش محبوب ترین سرویس اسنپ دکتر "سفارش آنلاین دارو" از این اپ بوده است. چهارشنبه، 20 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        داروهای لاغری اوزمپیک و مونجارو در تهران ۱۵ تا ۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد
        سالم‌خبر: پای دو داروی معروف لاغری اوزمپیک و مونجارو Ozempic و Mounjaro به ایران هم باز شد. این در حالیست که با وجود اثربخشی این دو دارو در مدیریت وزن و کنترل قند خون در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد توجه قرار گرفته‌ اما سازمان غذا و داروی ایران تاکنون هیچ مجوزی برای واردات قانونی آنها صادر نکرده است. با این وجود بررسی‌ها از داروخانه‌ها نشان می‌دهد که این داروهای تزریقی به راحتی در دسترسند و با قیمت‌های میلیونی عرضه می‌شوند. داروهایی که به شکل مسافری از ترکیه، کانادا، آلمان و... وارد می‌شوند و به نسخه‌های متخصصان هم راه پیدا کرده‌اند. نه تنها داروخانه‌ها که برخی سایت‌ها و کلینیک‌های زیبایی هم این داروها را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند.

        سالم‌خبر: رییس سازمان غذا و دارو، گفت: زمانی که مسوولیت گرفتم متوجه شدم فاصله بین حرف تا عمل زیاد است. در حوزه دارو میان آنچه که گفته می‌شود و آنچه که می‌توان انجام داد، اختلاف بسیاری وجود دارد. پیچیده‌ترین و سخت‌ترین تجربه مدیریتی من در سازمان غذا و دارو بوده است؛ از دوران کرونا گرفته تا کنون؛ هر دوره‌ای شرایط و سختی‌های خاص خود را داشته است. سیدحیدر محمدی در همایش روز داروسازی که از سوی سازمان غذا و دارو برگزار شد، با اشاره به آنچه که «اظهارنظرهای شاذ درباره بایدها و نبایدهای حوزه دارو» خواند، سابقه حضور خود در این سازمان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در حوزه دارو میان آنچه که گفته می‌شود و آنچه که می‌توان انجام داد، اختلاف بسیاری وجود دارد.

        سالم‌خبر: معاون راهبردی نظام دارویی اداره کل دارو سازمان غذا و دارو، موضوع اصلی طرح ملی «دارویار» را اصلاح سیاست‌های ارزی حوزه دارو و نجات صنعت دارویی کشور دانست و درباره چگونگی اجرای این طرح از تیرماه ۱۴۰۱ گفت: دولت در مقطعی تخصیص یارانه‌های دارویی به ابتدای زنجیره تامین را ناممکن دید اما هیچ برنامه ای برای تغییر این مسیر نداشت. ایده ی طرح داروی با هدف اصلاح سیاست‌های ارزی حوزه بهداشت تدوین شد در حالی که دولت با توجه به تجربه افزایش قیمت بنزین  و روغن و ماکارونی و تبعات اجتماعی آن از اجرای طرح واهمه داشت.