در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        سالم‌خبر: عضو هیأت علمی انستیتو پاستور ایران گفت: در خصوص تب دنگی بسیار نگرانیم که فرد مجددا به آن مبتلا نشود چون آنتی‌بادی‌های ایجادشده در نوبت اول بیماری باعث تشدید آن در نوبت دوم می‌شود، نه بهبودش. آمیتیس رمضانی متخصص بیماری‌های عفونی و عضو هیأت علمی انستیتو پاستور ایران در پاسخ به این سوال که آیا برای بیماری «تب دنگی» واکسن وجود دارد و واکسیناسیون در برابر این بیماری توصیه می‌شود یا خیر، گفت: این بیماری واکسن دارد و ۲ واکسن برای این بیماری دارای تاییدیه وزارت بهداشت هستند، اما تعداد این واکسن‌ها محدود است و تنها به افرادی تزریق می‌شود که یک بار این بیماری را گرفته باشند. همچنین تزریق واکسن تب دنگی بیشتر به افراد ۶ تا ۱۶ ساله توصیه می‌شود. چهارشنبه، 20 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        سالم‌خبر: سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان دولت دوازدهم در نامه‌ای به امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهارات او درباره واردات واکسن کرونا را نادرست خواند.

        سالم خبر: با دروغ و فریبکاری، زحمات مدافعین سلامت را به واژه خیانت ملوث کردید. به گزارش سالم خبر: سعید نمکی وزیر بهداشت دولت روحانی خطاب به امیرحسین قاضی زاده نامزد ریاست جمهوری گفت:  اشاره فرمودید مدیران کروناي کشور که خود واکسن فایزر زده بودند براي ملت واکسن نیاوردند و  باعث آسیب شدند همانها که میگفتند نمیگذاریم مردم کشور موش آزمایشگاهی واکسنهاي نامعتبر شوند.

        سالم‌خبر: مشاور عالی انجمن داروسازان ایران در یادداشتی مطرح کرد: امروز به‌جای اینکه مسئولین دولتی و قضایی بابت ترک فعل و عدم برخورد با پلت‌فرم‌های متخلف از سوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مورد مواخذه قرار گیرند، این مسئولین سازمان غذا و دارو هستند که بابت تاخیر در نوشتن دستورالعمل برای فعالیت پلت‌فرم‌ها از سوی این کمیسیون توبیخ می‌شوند! سیدعلی فاطمی در این یادداشت آورده است: تقریبا در همه مصوبات دولتی دو سال اخیر که در مورد فروش اینترنتی دارو شاهد بودیم، به یک کلمه ثابت برخورد می‌کنیم و آن واژه «پلت‌فرم» یا سکو است. از کجا شروع شد؟ اگر بخواهیم به سابقه ورود پلت‌فرم‌ها به موضوع فروش اینترنتی دارو اشاره کنیم، به ماه‌های اول شیوع کرونا برمی‌گردد.