در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        شاید این سؤال پیش آید که چرا افرادی که دعوت امام حسین علیه‌السلام را اجابت کردند به بالاترین درجات دست یافتند و آنان که رفتار منفی در قبال ایشان انجام دادند، به پست‌ترین درجات رسیدند و دچار عقوبت شدند؟ پنج‌شنبه، 21 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        اگر این ۷ کار را انجام دهید ۱۰۰ سالگی را می‌بینید
        همه بزرگسال‌ها وقتی قدم به ۲۵ سالگی می‌گذارند، باید عادت‌های ناسالم گذشته خود را کنار بگذارند و سبک زندگی سالمی برای خود در نظر بگیرند تا مطمئن شوند می‌توانند زندگی طولانی و سالمی داشته باشند. بنابه گفته پزشکان با پیروی از ۷ اقدام زیر می‌توانید طول عمر بالایی داشته باشید.

        نوشیدنی معروفی که فواید آن مثل سبزیجات مایع است
        یک فنجان قهوه همچنین حاوی حدود ۱.۸ گرم فیبر است. این مقدار نصف فیبر موجود در یک وعده غذایی حاوی کلم بروکلی است. هوبرت کولب، دانشمند مرکز دیابت و سلامت غرب آلمان در دوسلدورف که اثرات قهوه بر سلامتی را مطالعه می‌کند، گفت: «قهوه از بسیاری جهات شبیه نوعی سبزیجات مایع است. اگر میزان پلی فنول موجود در یک بشقاب سبزیجات را بررسی کنید به اندازه یک لیوان قهوه است.»

        برای تقویت حافظه باید کندر را به این شکل مصرف کنید
        کندر می تواند موجب افزایش حافظه آنها شود و حتی برخی زنان برای افزایش هوش کودک در دوران بارداری از این صمغ گیاهی استفاده می کنند؛ این باور افراد بسیاری است، اما آیا واقعا کندر ضریب هوشی کودک را بالا می برد و مقوی حافظه است؟