در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        به گفته کارشناسان، در این دهه اگر حواستان به امور تغذیه‌ای خود نباشد، برخی عادات غذایی قادرند بدن شما را فرسوده کنند و از بین ببرند. پنج‌شنبه، 21 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        اتباع غیرمجاز؛ بیماری سل را با خود به ارمغان آورده‌اند
        سالم‌خبر:رئیس بخش سل و تحقیقات ریوی انجمن انستیتو پاستور ایران، درباره عمده ترین گروه ها و استان های مبتلا به سل در ایران گفت: بیشترین موارد مثبت ابتلا به سل مربوط به اتباع افغانستانی به ویژه اتباع غیرمجاز است که بدون غربالگری و کنترل وارد ایران می شوند.  ابوالفضل فاتح همچنین افزود: البته بر اتباعی که به صورت قانونی به کشور وارد می شوند نیز باید کنترل بهتری صورت بگیرد. با توجه به اقدامات قاعده مند و منظم وزارت بهداشت در سراسر کشور، روند ابتلا به سل کاهشی و در برخی استان ها مانند سیستان و بلوچستان به دلیل همسایگی با کشور پاکستان و افغانستان، گلستان به علت همجواری با کشور ترکمنستان و ایلام به علت هم مرز بودن با کشور عراق، افزایشی بوده است.

        شرکت پخش غیرمجاز داروی مداخله‌گران در امور پزشکی در مشهد پلمپ شد
        سالم‌خبر: مدیر امور دارو و مواد غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یک انبار و شرکت پخش غیرمجاز دارو به همت کارشناسان معاونت غذا و داروی این دانشگاه در مشهد شناسایی و پلمب شد. به گزارش سالم‌خبر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، علی‌اصغر اسماعیل‌زاده روز شنبه در این خصوص افزود: کارشناسان مدیریت امور دارو و مواد تحت کنترل و اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و شیرخشک این معاونت در قالب گشتی مشترک با حضور قاضی سیار تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت اقتصادی، یک انبار و شرکت پخش دارو فاقد هرگونه مجوز از سازمان غذا و دارو که اقدام به نگهداری و توزیع فرآورده‌های دارویی بویژه در عطاری‌ها می‌نمود را  شناسایی کردند.

        دو تخلف در ابلاغ فروش اینترنتی دارو صورت گرفته است
        سالم‌خبر: عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران، در واکنش به ابلاغ ضوابط توزیع اینترنتی دارو در ۴ استان کشور، توضیحاتی داد. هادی احمدی، گفت: سازمان غذا و دارو در ابلاغ ضوابط فنی حمل دارو از طریق سکوها و کسب‌وکارهای اینترنتی، دچار تخلف شده است. وی افزود: باید بپذیریم که زیرساخت‌ها برای فروش اینترنتی دارو در کشور فراهم نیست و تا زمانی که این زیرساخت‌ها مهیا نشود، اجرای چنین طرحی به ضرر سلامت جامعه و مردم خواهد بود. احمدی با عنوان این مطلب که مدل موفقی از طرح فروش اینترنتی دارو در سایر کشورها را نداریم، ادامه داد: در خیلی از کشورها، فروش دارو در فضای مجازی ممنوع است و فقط در برخی کشورها، داروهای بدون نسخه یا همان OTC از این طریق عرضه می‌شود.