در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        چند روزی است که بروز مواردی از تب دنگی در کشور، نگرانی‌های زیادی برای مردم و مسئولین وزارت بهداشت ایجاد کرده است؛ آگاهی از علائم این بیماری می‌تواند به شناسایی و درمان زودهنگام مبتلایان کمک کند. چهارشنبه، 20 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        چند روزی است که بروز مواردی از تب دنگی در کشور، نگرانی‌های زیادی برای مردم و مسئولین وزارت بهداشت ایجاد کرده است؛ آگاهی از علائم این بیماری می‌تواند به شناسایی و درمان زودهنگام مبتلایان کمک کند.

        درمان دیابت کشف شد
        سالم‌خبر: نخستین درمان دیابت نوع ۲ در جهان با روش سلول درمانی در چین محقق شده است که طی آن مردی ۵۹ ساله که به مدت ۲۵ سال مبتلا به دیابت نوع ۲ و متحمل عوارض شدید این بیماری بود، اکنون از شر آن رها شده است. گروهی از دانشمندان و پزشکان چینی در یک دستاورد نوآورانه پزشکی، برای اولین بار با استفاده از روش سلول‌درمانی توانسته‌اند یک بیمار دیابتی را درمان کنند. به نقل از آی‌ای، بیمار مردی ۵۹ ساله است که به مدت ۲۵ سال دیابت نوع ۲ را تحمل کرده و با عوارض شدید این بیماری مواجه بود. وی با وجود دریافت پیوند کلیه در سال ۲۰۱۷ بیشتر عملکرد جزایر لانگرهانس خود را که برای تنظیم سطح گلوکز خون حیاتی است، از دست داده بود و به چندین تزریق روزانه انسولین وابسته بود.

        رییس جدید سازمان غذا و دارو با چه چالش‌هایی روبه‌روست؟!
        سالم‌خبر: براساس شنیده‌ها به زودی حکم ظفرقندی، وزیر بهداشت و درمان برای انتصاب رییس جدید سازمان غذا و دارو اعلام خواهد شد. رییس جدیدی که پس از فراز و نشیب‌های فراوان، حساسیت‌های ویژه وزیر بهداشت نسبت به حوزه دارو و تخریب‌ و رفتارهای غیراخلاقی برخی طیف‌ها و گروه‌ها علیه اشخاصی خاص بر این جایگاه خواهد نشست. اگرچه نام‌های مختلفی از طیف و گروه‎های مختلف برای انتصاب در این جایگاه مطرح شد و رفت و آمدهایی فراوانی نیز از چهره‌هایی خاص برای رایزنی و حمایت از کاندیداهای مورد نظر خود به ساختمان وزارت بهداشت و درمان صورت گرفت اما خبرهای حاکی از آن است که بالاخره وزیر بهداشت حکم رییس جدید سازمان غذا و دارو را صادر کرده است.