در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        هشدار قرمز بالاترین سطح هشدار هواشناسی در خصوص وقوع دماهای ۵۰ درجه و بالاتر برای استان خوزستان در دو روز متوالی صادر شده اما زمان فعالیت ادارات خوزستان تنها یک ساعت کاهش یافته است. چهارشنبه، 20 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        مترو در مجاورت حافظیه؛ تهدیدی برای میراث تاریخی شیراز
        حفاری خط ۲ مترو شیراز به ۵۰۰ متری آرامگاه حافظ رسیده و نگرانی‌های زیادی درباره تخریب این اثر تاریخی برجسته برانگیخته است. به‌رغم هشدارهای کارشناسان و عدم دریافت مجوز از وزارت میراث فرهنگی، شهرداری شیراز به ادامه این پروژه اصرار دارد. این مسئله یادآور تهدیدات مشابهی در اصفهان و تهران است، جایی که آثار تاریخی با ارتعاشات ناشی از حفاری‌ها و عبور مترو مواجه شده‌اند. اکنون، چشم‌ها به شیراز دوخته شده تا ببینیم آیا این‌بار هشدارها جدی گرفته می‌شوند یا نه.

        سمپوزیوم بین‌المللی طب سنتی؛ فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های ایران در عرصه جهانی و تبادل تجربیات
        سالم خبر: نفیسه حسینی یکتا؛ برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی چشم‌انداز قانون‌گذاری و سیاست‌گذاری طب‌های سنتی و مکمل را فرصتی مناسبی برای تبادل تجربیات بین کشورهای مختلف و معرفی  ایران به عنوان یکی از قطب‌های مهم طب سنتی در جهان دانست.  به گزارش سالم خبر، نفیسه حسینی یکتا، مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، با اشاره به پیشینه غنی طب ایرانی و به رسمیت شناخته شدن آن در عرصه بین‌المللی، بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌ غنی این مکتب طبی تأکید کرد.   وی با بیان اینکه سازمان جهانی بهداشت در حوزه طب‌های سنتی و مکمل راهبردی را ابلاغ کرده است خاطرنشان کرد: کشورهای مختلف در درجات متفاوت بر اساس این راهبرد در حوزه‌های مختلف اعم از سیاستگذاری، آموزش، خدمات و پژوهش دستاوردهایی داشته اند.

        افزایش بارش باران در استان‌های شمالی و غربی کشور؛ پیش‌بینی هوای متغیر در روزهای آینده
        رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از افزایش ابر، بارش باران و وزش باد در چندین استان کشور خبر داد. این پیش‌بینی‌ها حاکی از تغییرات جوی قابل توجهی در روزهای آینده است که می‌تواند بر فعالیت‌های روزمره و کشاورزی تاثیر بگذارد.