در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        یک مطالعه جدید نشان می دهد که تمرینات ساده ای که در طول دوره های شیمی درمانی انجام می شود می تواند به افراد در جلوگیری از آسیب عصبی که معمولاً با داروهای کشنده سرطان مرتبط است کمک کند. چهارشنبه، 20 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        ایده تاسیس مراکز یک روزه برای کاهش هزینه‌های بیمارستانی
        سالم خبر: یک پزشک فوق تخصص اورولوژی، بر اهمیت توسعه مراکز یک روزه در جهت کاستن  هزینه‌های بیمارستانی در کشور تاکید کرد. مهری مهراد فوق تخصص اورولوژی گفت :هر  تخت بیمارستانی برای نظام سلامت حدود ۸تا ۱۰ میلیارد تومان هزینه دارد به همین دلیل راه اندازی کلینک های سلامت محور که بتوان در آن نیاز به بیمارستان را مرتفع کند بسیار ضروی به نظر می رسد.

        بستری بیماران مبتلا به زیرسویه XEC کرونا در بیمارستانها افزایش یافته است
        سالم‌خبر: عضو کمیته علمی کشوری کرونا درباره زیرسویه‌های غالب کرونا در کشور گفت: در حال حاضر بستری بیماران مبتلا به زیرسویه XEC در بیمارستانها و بخش های مراقبت های ویژه، مقداری افزایش یافته اما هنوز به مرحله سخت و درگیر شدن بخش زیادی از ظرفیت بخش های مراقبت های ویژه نرسیده‌ایم.   مجید مختاری همچنین افزود: در حال حاضر جامعه جهانی نگرانی زیادی از همه‌گیری کرونا با زیرسویه‌های جدید اُمیکرون به ویژه XEC ندارد.

        سالم‌خبر: وزیر بهداشت با بیان اینکه بر اساس برنامه هفتم توسعه، اساسنامه سازمان غذا و دارو باید به سرعت تهیه و تصویب شود، در عین حال به مشکلات حوزه دارو اشاره کرد و گفت: اجازه برداشت سهمی از صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات دارو، گرفته شد. محمدرضا ظفرقندی در بیست و یکمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران که در هتل المپیک تهران برگزار شد، با تاکید بر اهمیت توجه به نظام دارو، نظام ژنریک، قیمت گذاری، نوسازی صنایع و تعامل بیمه‌ها و حوزه داروسازی، یادآور شد: در حال حاضر مشکل اصلی در حوزه دارو، کمبود نقدینگی صنایع به دلیل چرخه مالی نامناسب از سوی دولت، بیمه‌ها و دانشگاه‌ها است.