در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        فصل گرما که فرا می‌رسد همه به دنبال نوشیدنی‌هایی برای کم کردن عطش خود هستند، اما می‌توان به جای نوشابه‌های پرضرر از نوشیدنی‌های خنک و مفید استفاده کرد. چهارشنبه، 20 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        اگر این ۷ کار را انجام دهید ۱۰۰ سالگی را می‌بینید
        همه بزرگسال‌ها وقتی قدم به ۲۵ سالگی می‌گذارند، باید عادت‌های ناسالم گذشته خود را کنار بگذارند و سبک زندگی سالمی برای خود در نظر بگیرند تا مطمئن شوند می‌توانند زندگی طولانی و سالمی داشته باشند. بنابه گفته پزشکان با پیروی از ۷ اقدام زیر می‌توانید طول عمر بالایی داشته باشید.

        نوشیدنی معروفی که فواید آن مثل سبزیجات مایع است
        یک فنجان قهوه همچنین حاوی حدود ۱.۸ گرم فیبر است. این مقدار نصف فیبر موجود در یک وعده غذایی حاوی کلم بروکلی است. هوبرت کولب، دانشمند مرکز دیابت و سلامت غرب آلمان در دوسلدورف که اثرات قهوه بر سلامتی را مطالعه می‌کند، گفت: «قهوه از بسیاری جهات شبیه نوعی سبزیجات مایع است. اگر میزان پلی فنول موجود در یک بشقاب سبزیجات را بررسی کنید به اندازه یک لیوان قهوه است.»

        سلامت زنان و پیشگیری از سرطان سینه
        سلامت زنان یک حوزه مهم از چالش های مهم در سطح جهانی است که تحت تأثیر عوامل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مختلف قرار دارد. سلامتی برای زنان به دسترسی به خدمات بهداشتی، آموزش، سیاست‌های اجتماعی و نابرابری‌های جنسیتی بستگی دارد.