در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        به گفته متخصصان پوست و مو، اشعه ماوراء بنفش خورشید در واقع «ساقه مو را می‌پزد.» و این آسیب زمانی آشکارتر می‌شود که مو‌های رنگ‌شده پژمرده، رنگ‌پریده و خشک شوند. حتی مو‌های رنگ‌نشده نیز از استرس ناشی از نور خورشید رنج می‌برند. اشعه ماوراء بنفش مو را خشک کرده و کوتیکول نرمال یا لایه بیرونی ساقه مو را خشن می‌کند. پنج‌شنبه، 21 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        وزیر بهداشت یک بار برای همیشه تکلیف "تعارض منافع" در سازمان غذا و دارو را روشن کند!
        سالم‌خبر: چالش "تعارض منافع" یکی از دلایل به تعویق افتادن انتخاب رئیس سازمان غذا و دارو از سوی ظفرقندی، وزیر بهداشت و درمان طی ماه‌های پیش بوده است. موضوعی که هر طیف و تفکری برای معرفی کاندیدای خود مدعی مبرا بودن از آن بوده و برای به کرسی نشاندن فرد مورد نظر خود به رغم حتی نداشتن پیشینه ای از مدیریت و اقدامی موثر در حوزه حساس دارو، برای تخریب گزینه های دیگر، تعارض منافع را بهانه ای برای خارج کردن آنها از چرخه ی انتخاب رییس سازمان غذا و دارو کرده‌اند.

        خانم ها 150 دقیقه در هفته فعالیت فیزیکی داشته باشند
        دکتر محمدرضا سهرابی در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ضمن گرامیداشت هفته سلامت بانوان ایرانی گفت: توجه به سلامت زنان اهمیت بسیار زیادی دارد و ارتقای سلامت آنان نقش موثری در ارتقای سلامت تمامی افراد جامعه ایفا می‌کند. وی با اشاره به ارتباط مسایل مختلف با سلامت زنان خاطرنشان کرد: مواردی نظیر بارداری، شیردهی، یائسگی و پذیرفتن نقش همسری و مادری، سلامت زنان را تحت‌ تاثیر قرار می‌دهند. دکتر سهرابی با اشاره به نقش کلیدی زنان در انتخاب و ترویج سبک زندگی سالم در خانواده بر ضرورت ارتقای سطح سواد سلامت بانوان جامعه تاکید کرد و انتخاب سبک زندگی سالم را نیازمند مشارکت و خردجمعی دانست.

        مطالعات بالینی درمان سل‌تراپی ده بیماری صعب العلاج تایید شده است
        سالم‌خبر: فناوری سلول درمانی به دو گروه عمده براساس نوع فناوری تقسیم می شوند: گروه اول فناوری آلوژن می باشد که پیوند سلولی از یک فرد به یک فرد است که طبعا رویکرد درمانی خاص خود را دارد؛ گروه دوم به فناوری اتولوگ می پردازد که پیوند سلولی از بیمار به خود بیمار می باشد که این فرایند بصورت پزشکی شخصی شده می باشد که طبعا خود فناوری به علت فرآوری سلولی از خود بیمار، عوارض مرتبط با خود سلول را نخواهد داشت و عمده عوارض ناشی از روش‌های نمونه‌گیری یا تزریق می‌باشد که مشابه همه موارد می باشد مثل عوارض ناشی از نمونه گیری از مغز استخوان یا تزریق داخل وریدی در ارگان‌های هدف و یا تزریق در داخل نخاع و یا بطن های مغزی.