در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        اینک فرصت خوبی برای یک زورآزمایی مدنی بین زاکانی به عنوان نماد تفکر تمامیت‌خواه و منتقدانش در سراسر ایران فراهم شده است. این همان رفراندومی است که سالهاست مردم ایران مطالبه می‌کنند. از فردا که این خبر نشر یافت و شمار طرفداران زاکانی هم از یکصدهزار و دویست‌هزار گذشت، باید دید، واکنش مردم چه خواهد بود و آیا آنها هم بر شتاب مطالبه برای اخراج زاکانی از ساختمان بهشت خواهند افزود؟ چهارشنبه، 20 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        هشدار ابتلاء به ایدز و هپاتیت با تتو و پیرسینگ!
        سالم‌خبر: در غیاب نظارت‌های دقیق و میدانی، انجام پیرسینگ در مراکز غیرتخصصی و غیرمجاز ریسک ابتلا به بیماری‌های عفونی و هپاتیت را افزایش داده است. گوش، ابرو، لب، بینی و …! حالا موج نصب پیرسینگ‌های عجیب و غریب از دخترها به پسرها هم سرایت کرده است. شاید دیدن این نوع مدها تا همین چندوقت پیش فقط در فضای مجازی ممکن بود اما حالا این سبک مد آهسته آهسته جای خود را در بین برخی از جوانان آلامد هم باز کرده‌است.

        بیمارستان را تجهیز کنید بعد افتتاح کنید!
        سالم‌خبر: بازرس کل قضایی استان ایلام گفت: به مسئولان اعلام کردیم با افتتاح ‌بیمارستان ملکشاهی قبل از تکمیل شدن، سلامت مردم  به مخاطره می‌افتد. رایزنی‌های مسئولان استان برای تکمیل مراحل ساخت و تجهیز بیمارستان شهرستان ملکشاهی، از اردیبهشت‌ماه امسال آهنگ سریعی بخود گرفته بود به‌گونه‌ای که پس از بازدید استاندار ایلام در ماه اردیبهشت، مسئولان استان چندین بار از این بیمارستان بازدید و برای تأمین اعتبار مراحل بعدی تکمیل آن با مسئولان کشوری در تماس بودند. هدایت حیدری‌زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام در بازدید ماه قبل خود از این بیمارستان گفته بود: این بیمارستان با پیشرفت فیزیکی ۹۴ درصدی در حال تکمیل و تجهیز نهایی است.

        داروهای لاغری اوزمپیک و مونجارو در تهران ۱۵ تا ۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد
        سالم‌خبر: پای دو داروی معروف لاغری اوزمپیک و مونجارو Ozempic و Mounjaro به ایران هم باز شد. این در حالیست که با وجود اثربخشی این دو دارو در مدیریت وزن و کنترل قند خون در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد توجه قرار گرفته‌ اما سازمان غذا و داروی ایران تاکنون هیچ مجوزی برای واردات قانونی آنها صادر نکرده است. با این وجود بررسی‌ها از داروخانه‌ها نشان می‌دهد که این داروهای تزریقی به راحتی در دسترسند و با قیمت‌های میلیونی عرضه می‌شوند. داروهایی که به شکل مسافری از ترکیه، کانادا، آلمان و... وارد می‌شوند و به نسخه‌های متخصصان هم راه پیدا کرده‌اند. نه تنها داروخانه‌ها که برخی سایت‌ها و کلینیک‌های زیبایی هم این داروها را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند.