در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        برخلاف اینکه رئیس جمهور منتخب مردم دستور توقف عزل و نصب در ادارات و سازمان های دولتی را داده است برخی دانشگاههای علوم پزشکی در حال جابه جایی و عزل و نصب های جدید هستند. نمونه اش دانشگاه علوم پزشکی لرستان و یا چهارمحال بختیاری. چهارشنبه، 20 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        هشدار ابتلاء به ایدز و هپاتیت با تتو و پیرسینگ!
        سالم‌خبر: در غیاب نظارت‌های دقیق و میدانی، انجام پیرسینگ در مراکز غیرتخصصی و غیرمجاز ریسک ابتلا به بیماری‌های عفونی و هپاتیت را افزایش داده است. گوش، ابرو، لب، بینی و …! حالا موج نصب پیرسینگ‌های عجیب و غریب از دخترها به پسرها هم سرایت کرده است. شاید دیدن این نوع مدها تا همین چندوقت پیش فقط در فضای مجازی ممکن بود اما حالا این سبک مد آهسته آهسته جای خود را در بین برخی از جوانان آلامد هم باز کرده‌است.

        شایع‌ترین علت صدمه به شبکیه/ مراقبت چشم ها از نوزادی تا نوجوانی
        استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران، به شایع‌ترین بیماری‌های شبکیه در سنین مختلف (از نوزادی تا بزرگسالی) اشاره و به مردم توصیه کرد در صورت بروز مشکل در بینایی، حتماً به چشم پزشک مراجعه کنند.

        اتباع غیرمجاز؛ بیماری سل را با خود به ارمغان آورده‌اند
        سالم‌خبر:رئیس بخش سل و تحقیقات ریوی انجمن انستیتو پاستور ایران، درباره عمده ترین گروه ها و استان های مبتلا به سل در ایران گفت: بیشترین موارد مثبت ابتلا به سل مربوط به اتباع افغانستانی به ویژه اتباع غیرمجاز است که بدون غربالگری و کنترل وارد ایران می شوند.  ابوالفضل فاتح همچنین افزود: البته بر اتباعی که به صورت قانونی به کشور وارد می شوند نیز باید کنترل بهتری صورت بگیرد. با توجه به اقدامات قاعده مند و منظم وزارت بهداشت در سراسر کشور، روند ابتلا به سل کاهشی و در برخی استان ها مانند سیستان و بلوچستان به دلیل همسایگی با کشور پاکستان و افغانستان، گلستان به علت همجواری با کشور ترکمنستان و ایلام به علت هم مرز بودن با کشور عراق، افزایشی بوده است.