در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        یکی از روش های درمانی بازسازی و زیبایی در دندانهایی که پوسیدگی شدید داشته اند و تحت درمان ریشه قرار گرفته اند روکش های دندانی می باشند. روکش دندان زیبایی، شکل، رنگ و استحکام دندان ها را بهبود داده یا ظاهر آن ها را نیز تغییر می ‌دهند، البته در تمامی مراحل، اولویت با حفظ حالت طبیعی دندان بیمار است. در دندانپزشکی زیبایی، گاهی از روکش ‌ها به عنوان راه حلی برای اصلاح طرح لبخند استفاده می ‌شود. توصیه می‌ شود برای این که جایگذاری بهترین روکش دندان با موفقیت انجام شود، بهتر است کار را به یک متخصص دنداپزشک بسپارید. چهارشنبه، 20 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        مطالعات بالینی درمان سل‌تراپی ده بیماری صعب العلاج تایید شده است
        سالم‌خبر: فناوری سلول درمانی به دو گروه عمده براساس نوع فناوری تقسیم می شوند: گروه اول فناوری آلوژن می باشد که پیوند سلولی از یک فرد به یک فرد است که طبعا رویکرد درمانی خاص خود را دارد؛ گروه دوم به فناوری اتولوگ می پردازد که پیوند سلولی از بیمار به خود بیمار می باشد که این فرایند بصورت پزشکی شخصی شده می باشد که طبعا خود فناوری به علت فرآوری سلولی از خود بیمار، عوارض مرتبط با خود سلول را نخواهد داشت و عمده عوارض ناشی از روش‌های نمونه‌گیری یا تزریق می‌باشد که مشابه همه موارد می باشد مثل عوارض ناشی از نمونه گیری از مغز استخوان یا تزریق داخل وریدی در ارگان‌های هدف و یا تزریق در داخل نخاع و یا بطن های مغزی.

        سالم‌خبر: مدیر گروه پروتزهای دندانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تشریح انواع روش‌های جایگزینی دندان‌های از دست رفته و ریسک‌ها و نحوه مراقبت از آن، درخصوص استفاده از خمیردندان‌های زغالی و نوعی از دهانشویه‌ها هشدار داد. علیرضا هادی مدیر گروه پروتزهای دندانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فرهنگ‌سازی برای رعایت بهداشت دهان و دندان به ویژه در گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال را مهم دانست و خاطرنشان کرد: نهادینه شدن رعایت بهداشت دهان و دندان به منزله سرمایه‌گذاری با ارزش بلندمدت برای سلامت افراد جامعه است. زیرا سلامت دندان‌ها بر تغذیه و غذا خوردن و در نهایت سلامت فرد تاثیر دارد.

        داروهای لاغری اوزمپیک و مونجارو در تهران ۱۵ تا ۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد
        سالم‌خبر: پای دو داروی معروف لاغری اوزمپیک و مونجارو Ozempic و Mounjaro به ایران هم باز شد. این در حالیست که با وجود اثربخشی این دو دارو در مدیریت وزن و کنترل قند خون در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد توجه قرار گرفته‌ اما سازمان غذا و داروی ایران تاکنون هیچ مجوزی برای واردات قانونی آنها صادر نکرده است. با این وجود بررسی‌ها از داروخانه‌ها نشان می‌دهد که این داروهای تزریقی به راحتی در دسترسند و با قیمت‌های میلیونی عرضه می‌شوند. داروهایی که به شکل مسافری از ترکیه، کانادا، آلمان و... وارد می‌شوند و به نسخه‌های متخصصان هم راه پیدا کرده‌اند. نه تنها داروخانه‌ها که برخی سایت‌ها و کلینیک‌های زیبایی هم این داروها را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند.