در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        تا پایان حضور بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت منصوب دولت سیزدهم کمتر از دو ماه باقی مانده. عین‌اللهی از اوایل شهریور که وزیر جدید منصوب شود، به فعالیت‌های قبلی خودش برمی‌گردد و البته با همان مشی اصولگرایی. پنج‌شنبه، 21 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        تشدید بارش باران در شمال کشور: پیش‌بینی‌ها و وضعیت جوی
        رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تشدید بارش باران در مناطق شمالی کشور، به ویژه گیلان و مازندران، خبر داد.

        مدارس غیردولتی در صورت دریافت شهریه اضافی جریمه می شوند
        طبق دستورالعمل جدید، میزان جریمه مدارس به‌صورت ثابت و بر اساس هر مبلغ شهریه دریافتی برای تمامی استان‌ها تعیین می‌شود. همچنین، شهریه اضافی دریافتی باید به خانواده‌ها بازگردانده شود. در صورت عدم اقدام از سوی مدرسه، شورای نظارت بر مدارس غیردولتی استان می‌تواند مبلغ را از حساب مدرسه برداشت کند.

        سرعت فرسایش خاک در ایران، ۶ برابر میانگین جهانی
        فرسایش خاک در ایران با سرعتی نگران‌کننده در حال افزایش است و میانگین آن به ۱۵.۴ تن در هکتار در سال رسیده که سه برابر متوسط آسیا و ۶ برابر میانگین جهانی است. این مسئله، به همراه بهره‌برداری نادرست از منابع طبیعی و آب، به‌طور جدی امنیت غذایی و محیط زیست کشور را تهدید می‌کند. کارشناسان معتقدند که اگر اقدامات فوری و برنامه‌های جامع آبخیزداری اجرا نشود، پیامدهای ناگواری مانند گسترش بیابان‌ها، کاهش اراضی قابل کشت و افزایش کانون‌های ریزگرد، به دنبال خواهد داشت.