در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران، در خصوص سهم پرداختی دهک‌های ۶ تا ۱۰ برای استفاده از خدمات بیمه سلامت، توضیحاتی داد. پنج‌شنبه، 21 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        وزیر بهداشت یک بار برای همیشه تکلیف "تعارض منافع" در سازمان غذا و دارو را روشن کند!
        سالم‌خبر: چالش "تعارض منافع" یکی از دلایل به تعویق افتادن انتخاب رئیس سازمان غذا و دارو از سوی ظفرقندی، وزیر بهداشت و درمان طی ماه‌های پیش بوده است. موضوعی که هر طیف و تفکری برای معرفی کاندیدای خود مدعی مبرا بودن از آن بوده و برای به کرسی نشاندن فرد مورد نظر خود به رغم حتی نداشتن پیشینه ای از مدیریت و اقدامی موثر در حوزه حساس دارو، برای تخریب گزینه های دیگر، تعارض منافع را بهانه ای برای خارج کردن آنها از چرخه ی انتخاب رییس سازمان غذا و دارو کرده‌اند.

        چرا هنوز بودجه ای برای طرح توزیع شیر در مدارس اختصاص داده نشده؟
        هر چند پیش از این مدیران آموزش و پرورش از برنامه توزیع شیر در مدارس در سال ۱۴۰۳ صحبت کرده اند اما خبرها از بی پولی و نداشتن اعتبار لازم برای توزیع نشدن شیر در مدارس حکایت دارد.

        خانم ها 150 دقیقه در هفته فعالیت فیزیکی داشته باشند
        دکتر محمدرضا سهرابی در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ضمن گرامیداشت هفته سلامت بانوان ایرانی گفت: توجه به سلامت زنان اهمیت بسیار زیادی دارد و ارتقای سلامت آنان نقش موثری در ارتقای سلامت تمامی افراد جامعه ایفا می‌کند. وی با اشاره به ارتباط مسایل مختلف با سلامت زنان خاطرنشان کرد: مواردی نظیر بارداری، شیردهی، یائسگی و پذیرفتن نقش همسری و مادری، سلامت زنان را تحت‌ تاثیر قرار می‌دهند. دکتر سهرابی با اشاره به نقش کلیدی زنان در انتخاب و ترویج سبک زندگی سالم در خانواده بر ضرورت ارتقای سطح سواد سلامت بانوان جامعه تاکید کرد و انتخاب سبک زندگی سالم را نیازمند مشارکت و خردجمعی دانست.