در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        لیبل ها ابزارهای اطلاعاتی مهمی هستند که کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارند. از جمله مواردی که باید در هنگام استفاده از لیبل ها به آن دقت کنید این است که جنس لیبل باید با توجه به نوع محصول، شرایط نگهداری و استفاده از آن انتخاب شود. توجه کنید که اندازه لیبل باید متناسب با محصول و اطلاعاتی که باید بر روی آن درج شود، باشد. پنج‌شنبه، 21 تیر 1403

        عناوین مرتبط
        وزیر بهداشت یک بار برای همیشه تکلیف "تعارض منافع" در سازمان غذا و دارو را روشن کند!
        سالم‌خبر: چالش "تعارض منافع" یکی از دلایل به تعویق افتادن انتخاب رئیس سازمان غذا و دارو از سوی ظفرقندی، وزیر بهداشت و درمان طی ماه‌های پیش بوده است. موضوعی که هر طیف و تفکری برای معرفی کاندیدای خود مدعی مبرا بودن از آن بوده و برای به کرسی نشاندن فرد مورد نظر خود به رغم حتی نداشتن پیشینه ای از مدیریت و اقدامی موثر در حوزه حساس دارو، برای تخریب گزینه های دیگر، تعارض منافع را بهانه ای برای خارج کردن آنها از چرخه ی انتخاب رییس سازمان غذا و دارو کرده‌اند.

        ادغام دو شرکت داروسازی بزرگ: جانسون & جانسون و مرک
        سالم‌خبر: دو شرکت داروسازی بزرگ، جانسون & جانسون (Johnson & Johnson) و مرک (Merck & Co.)، اعلام کردند که قصد دارند در یک معامله به ارزش ۲۰۰ میلیارد دلار ادغام شوند. به گزارش سالم‌خبر از PharmaTimes این ادغام، که انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۴ تکمیل شود، به منظور تقویت موقعیت رقابتی در بازار جهانی داروسازی و افزایش سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه داروهای جدید صورت می‌گیرد. به نظر می‌رسد که خبر ادغام دو شرکت داروسازی بزرگ، جانسون & جانسون و مرک، به یک همکاری مهم بین این دو شرکت اشاره دارد. سابقه همکاری این دو شرکت بزرگ داروسازی به چندین سال گذشته بازمی گردد چنانچه در مارس 2021، این دو غول داروسازی اعلام کردند که برای افزایش ظرفیت تولید واکسن COVID-19 با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

        تبعیض‌های پنهان علیه زنان موتورسوار
        با وجود قوانین اساسی که بر برابری زن و مرد تأکید دارند، تبعیض علیه زنان در جامعه همچنان ادامه دارد. موضوع موتورسواری زنان در ایران به عنوان یکی از موارد چالش‌برانگیز، نیاز به بررسی دارد. مونیکا نادی، وکیل دادگستری، در گفتگو با خبرنگار رکنا به بررسی وضعیت حقوقی موتورسواری زنان پرداخت و بر لزوم ایجاد مرجع قانونی برای صدور گواهینامه تأکید کرد. او خواستار تغییر نگرش اجتماعی نسبت به موتورسواری زنان و ضرورت به‌روز رسانی قوانین مرتبط شد.